Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
SJSJSJŞimdi şöyle bir şey oldu en son 11 eylül de yazmışım 18. Bölümü ve şuan 30 ocak 2022 shshsh baya bi zaman oldu bıraktım bi süre geri geldim ama hikaye okumaya devam ediyordum sadece yazmıyordum neyse bişiler yazmaya çalışıcam artık:/
Çok özen gösterdiğim ilk hikayem.-Hikaye-
Taehyung'un zoruyla eve girmiştim.
Şuan ise odamda oturmuş dışarıyı seyrediyordum,düşünüyordum.Onsuz geçen zamanları ve bazen düşünüyorum o kızdan neyim eksik diye yani bi süre sonra şu düşünceye giriyorum 'neden ben değilde o?'
Artık düşünmek istemiyordum ama elimde değildi ama bunun geçici ilacını bulmuştum'uyku' en azından uyurken bir şey düşünmüyordum bazen rüya görüyordum ve bana rüyada kendime dikkat etmemi her yaptığım yanlışı bana söylüyordu ve kızıyordu ben ise sesiz kalıp onu izliyordum.
Evet jungkook'u çok özlemiştim.
(Tae)"mia "
Aşağıdan tae'nin bana Bağırmasıyla kafamdaki düşünceleri Bir kenara bırakıp aşağı indim.
Salona baktığımda şu elektrik kızı görmemle göz devirdim. En son kurtlar buna saldırmamış mıydı?
(Tae)"güzelim nasılsın?"
Tae yanıma gelmiş ve Gülümsemişti.
"İyiyim"
Gözlerimi Alice çevirdim.
Tae hafif öksürdü.(Tae)"Alice sana bir şeyler anlatıcakmış"
Alice bana yaklaştı.
(Alice)"bilmen gerektiğini düşünüyorum"
Ciddi görünüyordu. Başımı salladım ve koltuğa ilerleyip jimin'in yanına oturdum.
"Seni dinliyorum"
Alice de çaprazımda ki koltuğa oturup konuşmaya başladı.
(Alice)"Dün Jungkook'u gördüm"
Söylediği şeyler ile kalbim hızlanmıştı. Şaşırmıştım ,oturduğum yerden dikleştim.
"N-ne"
(Alice)"ama yanında Mina vardı"
Sinirlensemde ilk önce onu dinlemek istiyordum
"Yarım yamalak anlatıp durma. Nerde gördün onu!"
Sesim sert çıkmıştı. Jimin kolumu okşadı.
(Alice)"Norveç'de gördüm. Akşam avlanmaya çıkmıştım o sırada Mina yı bir insanın kanını içerken gördüm. Geri gidecekken jungkook da onun yanına geldi ne konuştuklarını duyabiliyordum. Mina ya insanı öldürmemesini söylüyordu onun yerine hayvanla idare etmesini falan ama jungkook mutlu değildi ve çökmüş gibiydi 2 ay boyunca beslenmemiş gibi onun yanına gidicektim ama kaçabilirler diye düşünüp gitmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampir[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...