HikayeGözlerimi aşık olduğum adamın kollarında açmıştım. Beni izliyordu.
(Jk)"günaydın güzelim"
Dudağıma küçük bir öpücük bırakmıştı.
"Günaydın"
Yatakta dikleştim. Gidip banyoda işlerimi hallettim. Üstümü değiştirmek için kıyafet çıkardım. Jungkook ise yatağa yaslanmış bir eli kafasının arkasına koymuş beni izliyordu.
Onu tam affetmiş değildim,tamam belki onun suçu yoktu ama bilmiyorum..Üstümdeki gömleği çıkarıp yerine bir bluz giydim. Altımdaki pantolonu da çıkarıp bir tişört giydim. Jungkook hâlâ beni izliyordu.
"Ne oldu?"
Sırıttı.
(Jk)"galiba tadını özledim"
Utanmıştım.
Ona bakmamaya özen göstererek çıkardığım kıyafetleri daha sonra yıkamak için ayırdım.
Jungkook yataktan kalkıp banyoya girmişti. Evde sadece ben ve jungkook vardık. Onu o kadar özlemişim ki onun kokusu ile uyumak çok güzeldi. Huzurla uyuyabilmistim.
Yatağı topladım ve etrafa düzelttim o sırada jungkook banyodan çıktı ve yanıma geldi.
Belinde sadece bir havlu vardı.
(Jk)"benim için kıyafet çıkarır misin?"
Başımı sallayıp onayladım oda yatağa oturup omzundaki havlu ile saçını kurutmaya başladı.
Dolabını açtığımda kıyafet doluydu
İyide en son kıyafetleri yoktu ne ara geri koymuştu. Eskileri düşünmek istemiyordum.
Onun için bir gri eşofman ve bir beyaz tişört çıkardım siyah bir baxer da çıkarım yatağa koydum.
Oda ayağı kalktı ve belindeki havluyu çıkardı. Gözlerim oraya bi an kaydı ama geri onun yüzüne baktım. Sırıtıyordu.
Pislik.
Arkamı dönüp çıkacakken konuştu.
(Jk)"tadına bakmak ister misin?"
Onu duymamış gibi yapıp odadan çıktım. Çıkmadan önce güldüğünü duymuştum. Off bu çocuk hep böyle fesat mi olucaktı.
Şimdi düşündüm de bizim bir çocuğumuz olucaktı. Acaba biliyor muydu?
Tae söylemiş miydi?
Telefonum çalınca masadan telefonu aldım. Tae arıyordu
Telefon konuşması
Mia
Alo?Tae
güzelim ne yapıyorsunMia
Hiç kahvaltı hazirlicaktim,
Sen?Tae
Oturuyorum işteMia
Şey tae bisi sorucaktımTae
Sor ne oldu?Mutfağın kapısına bakıp jungkook'un olup olmadığına baktım ve konuştum.
Mia
Jungkook bebeği biliyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...