HikayeJungkook ile gözlerimi ayırdım ve yandan bana bakan tae ye baktım. Gözlerim doluydu ve eğer biraz daha baksaydım ağlardım.
(Jk)"m-mia"
Özlem duyduğum sesi duyunca bir damla göz yaşı gözümden aktı. Başımı eğdim ve yoongi nin yanına ilerleyip koltuğa oturdum.
(Jk)"mia seni anlıyorum ama lütfen açıklamama izin ver"
Her an jungkook'a patlayabilirdim.
Alayla güldüm. Ayakta olan jungkook'un karşısına geçtim.(ayağı kalktı yani hshsh)
"Ne aciklicaksin jungkook? Beni nasıl terk ettiğini mi!? Nasıl beni ortada bırakıp çekip gittiğini mi!? Neyi aciklicaksin! Beni bırakıp o kadini-"
Ağlıyordum ve ona bağırıyordum. Beni belimden tutup kendine çekip sarıldı. O kokusu burnuma gelince gözlerimi kapattım ama şuan kendime engel olmalıydım. Onu ittim. O sırada yoongi kolumdan tuttu.
(Yoongi)"göründüğü gibi değil mia. Lütfen otur ve dinle"
Sinirliydim. Yoongi beni koltuğa oturttu. Jungkook da benim yanıma oturup elimi tuttu ama ben elimi çektim.
Şimdi farkettim de oda ağlıyordu.(Jk)"Özür dilerim meleğim. Böyle olacağını bilseydim yapmazdım. Lütfen beni dinle sana herşeyi açıklayacağım"
Gözlerimi kapatıp derin nefes verdim ve başımı sallayıp onayladım. Oda konuşmaya başladı.
(Jk)"o gün seni isteyerek bırakmadım Mina beni kontrolü altına almıştı. Kendime geldiğimde başka bir evde zincirlere bağlıydım. Daha sonra Mina yanıma gelip olayı anlattı. Sana zarar vereceğini şuan yujinin onun yanında olduğunu her an seni öldüreceğini söyledi. Ben çok korktum elim kolum bağlı bir şey yapmıyordum. Mecbur kaldım. Bana onun hayatını kirlettiğimi söyledi herşeyin benim yüzümden olduğunu söyledi,haklıydı eğer ben olmasaydım şuan mutlu olurdun. Bana yujinin hep onun yanında tekrar arkadaşı olduğunu eğer yanlış bir şey yaparsam öldüreceğini söyledi ben birşey yapamadım. Sana bir şey olacağından korktum. Mina çok değişmişti hergün insan öldürüyordu. Yine yaparken Alice in geldiğini gördüm. Senin yanına gidip seni koruması için konuşmak istedim ama yanımda Mina vardı ve en küçük bir şeyi anlasa seni öldürürdü. Üzgünüm sevgilim isteyerek yapmadım keşke yanında olabilseydim. "
Hıçkırarak ağlıyordu. Elimi tuttu.
"Peki nasıl geldin?"
(Jk)"Yoongi beni buldu Mina yı ödurmeye çalıştılar ama Mina kaçtı"
Onun gözyaşlarını sildim ve ona sımsıkı sarıldım oda bana sarıldı.
(Tae)"biz gidelim yarın sabah burda oluruz"
Onları şuan umursadığım söylenemez hala jungkook ile sarılıyorduk. O benim boynuma bir sürü öpücük bırakıyor kokumu içine çekiyordu.
Ondan ayrıldım.
(Jk)"Beni effettin mi?"
Gülümsedim ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım.
"Evet"
Söylediğim şeye gülümsedi ve dudaklarımı tuttu ile öpmeye başladı. O kadar sert öpüyordu ki. Özlemişti,özlemiştim.
Hala öpüşürken onun kucağına çıktım. Ve öpmeye devam ettim.
Dudaklarımızı ayırdı ve alnını alnıma yasladı.
(Jk)"seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum"
Dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Uzun bir öpüşmenin ardından dudaklarımızı ayırdı ve benimle birlikte ayağı kalktı ve odamıza ilerledi.
Yatağa gitti ve beni yatağa bıraktı. Yatağa uzandı ve beni göğsüne çekti. Saçlarıma öpücük bırakıp okşuyordu. Bende onun beline sarılmış erkeksi kokusunu içime çekiyordum. Onu o kadar özlemiştim ki
(Jk)"seni o kadar çok özledim ki"
Demiş ve başıma bir öpücük daha bırakmıştı.
"Bende"
Onun göğsüne daha sıkı sarılmış gözlerimi kapatmıştım.
Özlemişti,özlemiştim.
Bölüm sonu...
hep böyle oluyor ya heyecanla kitap yaşıyorum sonu boka sarıyor.
Ama ne yapayım yeni konular aklıma gelince yazasım gelmiyor başka kitap yazasım geliyor.
Alex e bir tek üzülen ben miyim? :'')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...