Davşanlı rüyalar
Keyifli okumalar
JSJXHX-1 hafta sonra-
Aşkın berbat bir şey olduğunu anladım.
Nasıl mı?
Yaşıyarak ,Çöp gibi kullanılarak.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum bile!
Onu düşünüyorum aklıma geldikçe ağlıyorum! Artık onun için ağlamak istemiyorum ama o! aklımdan çıkmıyor! Aklım çıkıyor ama o çıkmıyor!
Yoruldum...Onu neden Hâlâ geri istiyorum?
Derin nefes verdim ve göz yaşlarımı sildim. Odadan çıktım.
Salona doğru ilerledim. Bugün tae ile kozalak boyicaktık. Neden böyle çocuksu bir şey yapıyoruz?
Bilmiyorum...çocukken yapardık ve şimdi de yapma fikri ondan gelmişti.
Yoongi ortalıklarda bu aralar gözükmüyordu aslında hiç gözükmüyor namjoon ise işe gidiyormuş. Namjoon un bunca zaman bir işi varmış hemde doktor. Vampirin doktor olacağı aklıma gelmezdi ama o doktordu.
Salonda koltuğa oturmuş ikiliye baktım.
"Yoongi nerde"
Sorduğum soru ile jimin ve Tae birbirine bakmış ve ardından bana dönmüşlerdir.
(Tae)"şimdi şöyle yoongi şey yapcaktı ve o yüzden şey yaptı ve"
Jimin tae nin ağzını kapattı.
(Jm)"cidden sen konuşma Taehyung*jimin sana bakar* yoongi ailesinin yanına gitti bir süreliğine"
"Anladım"
Tae ağzının üstündeki jiminin elini itti ve oturduğu koltuktan ayağı kalkıp yanıma geldi.
(Tae)"hadi gidelim"
Başımı salladım. Biz kapıya ilerlerken jimin konuştu.
(Jm)"Nereye?"
(Tae)"gelde gör"
(Jm)"beni oraya kadar yürütmesen de söylesen"
(Tae)"yürümek istemiyorsan koşabilirsin jimin-shi"
(Jm)"sinir bozucusun"
Güldüm. Bunu gören tae gözleri kısılana kadar güldü ve başıma bir öpücük kondurup ormanın içine doğru ilerlemeye başladık.
Çam ağaçlarının olduğu yere geldiğimizde yere egildim ve yerdeki kozalakları toplamaya başladım.
(Jm)"ne yapıyorsun mia?"
"Kozalak topluyorum"
(Tae)"konuşmada en güzelini seç en fazla 4 olabilir"
(Jm)"toplayıp ne yapacağız?"
(Tae)"topladıktan sonra sana göstererek anlatacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampireᴶᴶᴷ ✓
Vampire[TAMAMLANDI] *tamamen uydurma bulunmaktadır. +18 Yazım hataları ve cring bölümler olabilir yakın zamanda kitabı duzenliyecegim. Ama diğer kitaplarım daha iyi bunu siktir edin Kitabı 2 yıl önce yazmışım iki yık önceki kafamı sikiyim. Okurken utandım...