Hepinize merhaba. Bu kitabı içimden gelerek yazacağım. Daha önce hiç buna benzer bir konuda yazılan gerçek aile kitabına rastlamadım. Eğer konuyu kullanmak isterseniz lütfen bana yazın.
Karaca kitabında hepimizin çok sevdiği Elis karakteri vardı biliyorsunuz ki. Bu kitap onunla bağlantılıdır. Karakterleri her ne kadar benzer olsa da aynı değildir. Zaman tam on iki sene geçtikten sonradır.
Sizden ricam her zaman içinizden geldiği gibi yorum yaparak hatalarımı söylemeniz. Bu şekilde hem siz istediğiniz gibi bir kitap okumuş olacaksınız hem de ben sizin istediğiniz bir kitap yazmış olacağım.
Yeni bölüm Karaca kitabı final yaptıktan sonra gelecektir.
Şimdi tanıtıma geçelim :)
.
.
.
.
Her zaman gerçek aileler öz çocuklarını isterdi değil mi? Ya istemezse? Ya herkes düzenine devam etmek isterse? Ya bu hikayedeki kötü diğer aileyse ?Karamanoğlu ve Kandemir ailesinin hikayesi bu.
Bu bir kadının hayatındaki zorlukları anlatan bir kitap.
Sizce her şey eskisi gibi olabilir mi yeniden?
Tam 18 yıl sonra her şey eskiye dönebilir mi?
.
.
.
.Sertaç Kandemir(26)
✔Kandemir ailesinin en büyük oğludur.
✔Sevgilisi veya sevdiği yoktur.
✔Ailesiyle uzun zamandır görüşmüyor.
✔Kardeşleriyle yurt dışında yaşamaktadır.
✔Kız kardeşi sandığı kızdan ölesiye nefret etmektedir.
✔Mimardır.
Adar Kandemir(24)
✔Kandemir ailesinin ikinci doğan çocuğudur.
✔Hayatında hiçbir kadına yer yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elis
ChickLitBunca zaman mutlu bir ailenin bir parçasıyken bir anda kendini hiç tanımadığı bir ortamda bulan bir kadının hikayesi... Hep gerçek ailelerin iyi olduğu kitaplar okuduk. Ya bu sefer gerçek aile kötü çıkarsa?