YENİ GÜN

626 19 2
                                    

Yine monoton bir güne başlarken içimde bir umut ışığının parladığını hissettim. Belki bu sefer farklı birgün olurdu dedim. Son birkez aynada kendime bakıp okulun yolunu tuttum. Aşağı caddeye indiğimde Alya'nın da orada olduğunu farkettim. Yüzümde şapşal bir gülümseme oluşturdum ve ona sımsıkı sarıldım. Kısa bir sarılmadan sonra birlikte yola devam ettik. Gülümseyerek "nasılsın" dedi Alya. Rüzgardan uçuşan saçlarımı düzeltip "bugün kendimi daha iyi hissediyorum" dedim. Alya güldü ve "ne tesadüf bende" dedi. Ne olduğunu merak etmiştim ama tam o sırada okula gelmiştik. Zilin çalmasıyla adımlarımızı hızlandırarak geniş koridorlardan yukarı çıktık. Dar sınıf kapısından girdik ve herzaman ki gibi o iğrenç suratları gördük. Dolunay bize kötü bakışlar attı. Eskiden en yakın arkadaşlarımdan biriydi ama en son yaptığı pislikten sonra kavga ettik ve aramız bozuldu şuan neredeyse birbirimizden nefret edecek kadar sevmiyoruz birbirimizi. Sonra geçtik yerimize oturduk. Alya arkadaki sırada sevgilisi Ekin ile oturuyordu. Bense kendi başıma.

Tam çantadam kitaplarımı çıkarıp önüme döndüğümde hoca sınıfa girdi yanında yeni bir çocukla, çocuğu görür görmez içim kıpır kıpır oldu, ağzım açık kaldı çünkü çocuk çok yakışıklıydı. Çocuğu izlerken Alya arkamdan sırtıma bi tane geçirdi. "Ağzının suları akıyor kızım dedi gülerek." Önemsemezmiş gibi omuz silktim. Çocuk Alya nın dikkatini çekmemişti çünkü onun hayatında Ekin vardı. Sınıfta yanı tek boş olan bendim. Geldi ve yanıma oturdu. Ne olduğunu anlamadım ama çok heyecanlanmıştım. "Selam" dedi cevap veremedim öyle mal gibi kaldım. "Sana dedim" dedi. Bende zorlanarak "selam" dedim. O ders bi şekilde yanımda ki çocuğu düşünerek geçti. Acaba adı neydi ? Sevgilisi var mıydı ? Niye gelmişti ? Ayy çok merak ediyordum. Niye hocamız çocuktan kendini tanıtmasını istememişti ki. Öğle arasına kadar aklım hep ondaydı.

Öğlen yemekhane de Alya ve Ekin le yemeğimizi yerken geldi ve tekrar yanıma oturdu. Gülerek yine "selam" dedi. Aman Allahımm dişleri çok güzeldi. Alya'yla Ekin'de gülümseyerek "selam" dediler ben sessiz kalmayı tercih ettim. Dolunay sa çok sinirli ve iğrenç bakışlarla bizim masayı kesiyordu. Bizimkiler tanışma faslına girdiler. Sonunda adının ne olduğunu öğrendim. Adı Tolgay mış. Sanırım buraya ailesinin tayini nedeniyle gelmişler. İyiki de gelmişler. Keşke bir fırsat bulsam da bende tanışsam. İçimden öğle arası bitsin artık diye haykırırken bitti sonunda.

Dersimiz vardı birlikte yukarı çıkarken bana "sen hiç konuşmaz mısın yoksa benden mi çekiniyorsun" dedi. Bilmiyordum aslında sanırım ondan çekiniyordum ama bir yandanda onunla tanışmayı çok istiyordum. Geçiştirmek için "bilmiyorum" dedim ve peki dedi. İki ders sonra okulumuz bitti. Çıkarken "birlikte birşeyler yapmak ister misin" dedi. Kendimi hazır hissetmedigim için "işim var" dedim ve çıktım sınıftan acaba kötü mü yaptım ki diye içim içimi yemedi değil. Akşam yemeğinde babam bendeki dalgınlıgı hissedip "İlayda neyin var kızım neden bu kadar dalgınsın" dedi. "Birşeyim yok baba" deyip yemeğime döndüm. Yemek bittikten sonra odamda kitap okurken Alya aradı. "Nasılsın" dedi "bilmiyorum Alya aklım Tolgay da kaldı, sen nasılsın" dedim. "Pek iyi değilim aslında bizde Ekin le biraz kavga ettik neyse ee sen bizi boşver. Aklın neden Tolgay da kaldı anlatsana ?" "Bilmiyorum Alya değişik duygular içindeyim sanırım ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek ben galiba aşık oluyorum." dedim Alya nın yüzündeki şaşkınlık ifadesini tahmin edebiliyordum. Şaşırarak "nee..." diyebildi sadece, utandım biraz çok garip duygular içerisindeydim ilk defa içim böyle olmuştu. Neden bilmiyorum ama bana farklı şeyler hissettirmişti. Alya "hadi hayırlısı fakat daha hayatında biri var mı yok mu bilmiyoruz" dedi. Ama olsun yaa hayatında biri olsa bile ben onu platonik severim diye geçirdim içimden. Alya ya ise "bence hayatında biri yok ama beni zaman geçtikçe yakın arkadaşı ve kardeşi olarak görecek ve bizde kardeş olduğumuz için Tolgay la aramızda birşeyler olmayacak gibi hissediyorum" dedim üzülerek. "Neyse belki zamanla birşeyler olur iyi geceler" dedi. "İyi geceler" diyerek kapattım. Kitabımı bitirmeme az kaldığı için okumaya devam ettim. Okurken uyuya kaldım. Böylece bugün de sona erdi.

Arkadaşlar eğer hikâyemi beğendiyseniz lütfen oylayıp yorumlarsanız sevinirim byüü kgfsfsjd :)

PlatonigimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin