Müzik çaları açtı tam o sırada radyo da "model - sen ona aşıksın" çalıyordu. Bu benim en sevdiğim şarkıydı. Gülümseyerek "bunu dinleyebilir miyiz ?" diye sordum. "Nasıl istersen.." dedi. Odun yaa.. Neden bilmiyorum ama sanırım bu şarkı bana eski sevgilimi çağrıştırıyordu. Ama şuan canım hiç onu düşünüp üzülmek istemiyordu. Zaten Tolgay yanımdayken mutlu oluyordum. 15 dk sonra Starbucks a gelebildik sonunda. Yukarı kata çıkıp teras gibi bir yere oturduk. Cheesecake ve kahve istedik. Sonra konuşmaya başladık ve ailemden bahsetmemi istedi. Bende anlatmaya başladım. "Öncelikle annem hayatta değil ve bir tarafım eksik. Babam ve akrabalarımız annemin bana doğum yaparken vefat ettiğini söylüyorlar, aslında ilk zamanlarda annemin öldüğüne hiç inanmıyordum hep babamla ayrılıp başka bir şehre taşıdığını düşünüyordum annemi çok aradım ama hiç bir sonuç elde edemedim ve pes ettim ama hala birgün anneme kavuşacağıma eminim. Babama gelirsek çok tatlı bir insandır şimdiye kadar beni hiç üzmedi, annemin yokluğunu hiç aratmak istemedi ne istediysem yaptı bugüne kadar. Mutluluğumda da üzüntümde de beni hic yalnız bırakmadı. Sanırım çok şanslı bir kızım böyle bir babaya sahip olduğum için. Bir de abim var adı Alp yurtdışında üniversite okuyor. Bazen gelip gidiyor çok seviyorum kötü günlerimde hep yanımda olmaya çalışıyor. Öyle işte benim ailem bundan ibaret birazda sen anlatmak ister misin ?" Dedim pastamı yerken. "İlk önce annen hayatta olmadığı için çok üzüldüm eğer bir derdin, bir ihtiyacın olursa hiç çekinmeden annemle konuşabilirsin. Aileme gelirsekte annemin adı Neşe ismi gibi neşeli bir insan, çok samimidir ve inanıyorum ki seni de çok sevecektir. Babam var birde ama annem ile ayrılar fakat ben babamla görüşmeye devam ediyorum bazı haftasonları birlikte kalıyoruz çok eğleniyoruz gece dışarı çıkıyoruz çok kafa bi baba, seviyorum. Benim bi kardeşim yok ama bundan sonra sen varsın herşeyimsin seni üzeni üzerim" dedi gülümseyerek çok mutlu olmuştum bana sahip çıktı. Artık hayatım da üç erkek vardı 'babam, abim, Tolgay' diye geçirirken içimden Tolgay cebinden bi paket sigara çıkardı ve "ateş var mı ?" Diye sordu. Elimi çantama atıp onlarca şeyin içerisinden çakmagı zor buldum gülümseyerek uzattım paketinden de bi tek sigara aldım ve ateşlemesi için ona yaklaştım 2 saniye için göz göze geldik silkinerek geri çekildim. Gülerek "kaçma benden artık" dedi. Ayy ne diyeceğimi şaşırdım utancımdan kıpkırmızı kalakaldim öyle.
Yorumlayip oylarsaniz sevinirim tavsiyeleriniz varsa yazabilirsiniz cekinmeyin jsfdfa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonigim
ChickLitHayatı monoton geçen bi kızın birgün okula gelen yeni bir çocukla hayatının tamamen değişmesi mümkün olabilir mi ?