(Amanda's synsvinkel)
Jeg vågner næste morgen, ved at Harry, Kyle, Sally, Niall, Calum og Zayn snakker. Så siger jeg "Godmorgen." Så siger de alle godmorgen til mig. Så spørger Harry "Hvordan har du det?" Så svarer jeg "Bedre. Hvad er klokken?" Så kigger Calum på klokken, og svarer "Den er lidt over 7." Så siger jeg "Okay. Jeg kan næsten ikke vente, med at komme hjem!" Så siger Niall "Det er da forståeligt nok." Så siger Kyle "Sygeplejersken har også været herinde, med et par krykker, som du skal have med hjem, og bruge, indtil du kan gå uden dem."
...
Da alle er vågnet, spørger Ashton "Skal vi gå ned, og købe noget at spise?" Så siger jeg "God idé. Jeg er mega sulten!" Så siger Luke "Nu skal jeg, give dig dine krykker." Så siger jeg "Vent lidt. Jeg skal lige prøve, at gå uden dem." Så spørger Harry "Er du sikker?" Så svarer jeg "Ja, jeg skal lige prøve." Så siger han "Okay. Men jeg holder lige ved dig, så du ikke falder."
Så tager Harry fat om mig, og jeg rejser mig om. Så snart jeg begynder, at lægge vægt på mit venstre ben, som jeg blev skudt i, er jeg ved at falde. Men Harry har jo fat i mig. Så står vi lidt, som om det er en film, hvor drengene griber pigen fra at falde, og så kysser hende, og kigger hinanden i øjnene.
Så hoster jeg lidt, med vilje, og siger "Okay.. Jeg har måske alligevel, lidt brug for de krykker." Så siger Kyle "Ja. Ja, det har du." Med et lille grin. Så siger jeg "Du skal ikke drille mig. Bare giv mig, de åndssvage krykker." Mens jeg prøver, at holde et lille grin inde. Så giver han mig krykkerne, og så går vi alle ned. På vejen, spørger Kyle mig "Skal jeg tage med dig hjem, når du får lov at gå?" Så svarer jeg "Nej. Jeg får besøg." Så siger Molly "Men jeg vil gerne med dig hjem." Så siger jeg "Søde. Det måtte du også gerne, hvis jeg ikke fik besøg." Så spørger hun "Hvorfor kan jeg ikke alligevel?" Så svarer jeg "Det fordi.. Okay. Du kan bare komme, men du må lege lidt, eller sådan noget, mens jeg har besøg." Så siger hun "Ja okay. Tak."
(Harry's synsvinkel)
Jeg fatter ingenting. Da Corbin og os andre var udenfor den der butik, fortalte han om, hvor forelsket han er i Amanda, hvor forelsket han tror, hun er i ham, om da de var på date, og de 2 gange, de var ved at kysse, og Amanda virker også ret ked af, at han ikke er her, men lige før, da hun var ved at falde, virkede det som om, at hun er forelsket i mig. Jeg må nok indrømme, at jeg er ved at blive forelsket i hende, men jeg kan bare ikke finde ud af, om hun har det på samme måde? Jeg forstår det ikke?
Mens vi sidder og spiser, siger Amanda "Nå. Det som jeg købte ind igår, spiste og drak vi, mens vi var derinde, så jeg skal jo nok i byen igen." Så spørger jeg "Skal vi ikke tage med? Du kan jo ikke bære poserne, når du skal gå med krykker." Så spørger hun "Vil i det?" Så svarer jeg "Selvfølgelig." Så siger Luke "Ja. Det vil vi da gerne." Så siger Paul "Så tager vi med dig ud, for at købe ind, men så må vi også tilbage til San Diego, for i har en koncert i aften." Så siger hun "Mange tak."
...
Mens vi går nede i byen, spørger Louis Amanda "Hvornår flyttede du egentlig til L.A.? For vi har da været hjem hos Liam, inden du blev 18, men har aldrig mødt dig?" Så svarer hun "For næsten 5 år siden. Da jeg blev rigtig uvenner med Liam, da jeg var 16, 'sørgede' jeg for, at jeg kom i plejefamilie her." Så spørger jeg "Var du så glad, for at være i plejefamilie?" Så svarer hun "Ja, det var ret fedt. Jeg fik lov til flere ting af dem, jeg havde ikke Liam at skændtes med, jeg fik rigtig gang i min model-'karriere', jeg har lært ret mange berømte at kende, og ja.. Jeg var i L.A. Det var rigtig fedt."
Så spørger Michael Amanda "Men savner du ikke dine forældre?" Så svarer hun "Jo lidt, engang imellem. Men det er ikke meget mere, jeg snakker med dem, end jeg snakker med Liam, så siden jeg kom i plejefamilie, har de været mere som forældre, end mine rigtige forældre." Så spørger Calum "Hvor mange berømte, kender du så?" Så siger hun "Puha.. Jeg har ikke lige tal på det, men jeg har været med i 2 Justin Bieber musikvideoer. Det praler jeg bare ikke så meget med, for efter han er begyndt, på det der med at blive arresteret, er jeg ikke lige så stor fan. Ikke at jeg var det før, men er det bare mindre pga. Det. Men jeg vil gætte på omkring 30. Plus, jeg kender en masse modeller."
YOU ARE READING
I'm Sorry! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionLiam Payne, fra One Direction, har en lillesøster, som han ikke har snakket med længe. Hun hedder Amanda, hun har langt brunt hår, hun er 20 år, på det her tidspunkt, og det er mig. Liam og jeg har ikke så meget tilfælles, udover at vi begge gerne...