(Amanda's synsvinkel)
Jeg vågner, ved at Molly skubber lidt til mig, og siger "Amanda. Piloten, har lige sagt, at vi lander om 5 minutter." Så spørger jeg "Er vi allerede i Miami?" Så svarer hun "Ja, det må vi jo være." Så tager jeg min mobil, og siger "Okay, klokken er også 02:33, så det passer.. Hvor længe, har du været vågen?" Så svarer hun "Ikke særlig længe. Måske en halv time." Så siger jeg "Nå okay." Og retter mig op.
Jeg kan næsten ikke være her, fordi jeg tænkte, at jeg hellere måtte tage mine krykker med, for en sikkerhedsskyld, så de fylder lidt. Jeg glæder mig helt vildt, til at komme hen på hotellet, smide mig i sengen, og sove nogle timer! Jeg er mega træt! Jeg plejer jo egentlig ikke, at tage så meget sol, fordi jeg går meget op i at løbe, cykle, bare træne, og være model, men det kan jeg jo ikke, med mit lår, så jeg tror sgu, at jeg skal slikke sol ved poolen, efter jeg har sovet lidt!
...
Da vi kommer hen på hotellet, har tjekket ind, og sådan noget, går Molly og jeg, ind på hver vores værelse, for at få noget søvn. Værelserne er bare så lukses! Her er både en lækker, hyggelig terrasse, balkon-ting, et stort badeværelse, en stor lækker seng, her er en mega skøn udsigt til stranden, jeg så lige poolen nedenunder, og den ser bare SÅ lækker ud, der er fjernsyn, og ja.. Her er bare det hele!
Jeg har stadig kjole på, så jeg skifter lige til en t-shirt, med en kop kaffe, hvor der står 'COFFEE IS MY L❤️VER' på koppen, og et par lyserøde hotpants, med kopper på. Hold op man, hvor er jeg træt! Det er helt vildt! Så tænder jeg min MacBook, går ind på spotify, sætter den til at spille 'It Girl' hele tiden, og så lægger jeg mig til at sove..
...
Da jeg vågner, så går jeg ud, og laver noget kaffe, tager et billede, hvor man kun kan se mit nattøj, og min hånd, med en kop kaffe, og lægger det på nettet, med teksten 'Godmorgen Miami!😍' Der kommer hurtigt en kommentar fra Sally "Misunder dig og Molly skat!❤️😘" Så skriver jeg "Ja, ville gerne have, haft dig med prinsesse, men har jeg desværre ikke råd til..😔😘" Så skriver hun "Nej, det er okay smukke. Vi ses, når i kommer hjem igen.❤️😘" Så skriver jeg lige "Ja, det gør vi!❤️😘" Og så lægger jeg min mobil væk igen.
Da jeg har gjort det, går jeg ud på terrasse-tingen, sætter mig ned, og drikker min kaffe derude. Her er bare så skønt, og udsigten herfra er fantastisk! Det bliver virkelig, en fantastisk miniferie, og jeg kan bare ikke vente, til vi skal til koncert, og se Molly's ansigtsudtryk, når hun får det at vide! ..Jeg kan se en masse mennesker, som står og skriger, ude på gaden, foran hotellet? Hvad sker der lige? Så stiller jeg lige min kaffe, og vil få ned, for at se, hvad der egentlig sker her.
...
Da jeg kommer nedenunder, kommer jeg til, at se ned af mig selv, og tænker 'Fuck man, jeg glemte jo, at tage noget andet tøj på!' Så ser jeg bare nogle mænd i jakkesæt, og en lyshåret fyr, som passerer mig, men jeg kan ikke se, hvem det egentlig er. Så tænker jeg bare, 'fuck nu det!', og så går jeg op på Molly's værelse, for at se, om hun er vågen.
På vejen, kigger jeg på Facebook og Twitter, for at se, om jeg kan finde noget, om en berømthed, skal bo på Dream South Beach i Miami. Jeg kan bare ingenting finde. Så skriver jeg en status, hvor der står "Hey allesammen. Vågnede, sad og drak en kop kaffe, på terrasse-tingen, på mit værelse, og ser en masse skrigende mennesker udenfor. Er der nogen der ved, om der skulle komme, en eller anden berømthed, og bo på hotel Dream South Beach? Kys!😘"
Lige da jeg har delt opslaget, går jeg ind i en eller anden, og taber min mobil. Uden at kigge op, bøjer jeg mig ned, for at samle min mobil op. Mens jeg sidder på hug, og samler den op, stadig uden at have kigget op, siger jeg "Ej, det må du virkelig undskylde. Jeg så dig ikke." Så er der en der siger "Det er okay, jeg gik selv i min egen verden." Så rejser jeg mig op, kigger på personen, og ser at det er Cody Simpson!
ESTÁS LEYENDO
I'm Sorry! (Med One Direction & 5sos)
FanficLiam Payne, fra One Direction, har en lillesøster, som han ikke har snakket med længe. Hun hedder Amanda, hun har langt brunt hår, hun er 20 år, på det her tidspunkt, og det er mig. Liam og jeg har ikke så meget tilfælles, udover at vi begge gerne...