龫 +18 istediklerini nasıl belli ederler
(Daha demin duştan çıktım çıktığım gibi yazmaya başladım tövbe tövbe allahim sen affet)─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Mikey: Sana yapışık durur ikide bir kulağına bebeğim yada neden eve dönmuyoruz gibi şeyler söyler ve elleriyle hertarafini okşar
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Draken: Genelde seni odaya çağırıp yatağa oturur ve seni de kucağına oturtup soymaya başlar falan...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takemichi: Bu konularda baya Bi utangaç böyle zamanlarda kekelemeye ve muhtaç olduğunu anlatmaya çalışır seçim hakkini sana bırakır.
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Akkun: Genelde sana hizmet eder mesela dondurma yiyorsan seni ısıtmamı ister misin? Gibi şeyler söyler ve ellerini göğsüne bastırır(kendi göğsüne😒😒)
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takuya: O acayip utangaç ne yapacağını bilmiyor bazen dikkatini toplayıp "Seks yapabilir miyiz? Ş-ŞEY YANİ- öhö öhö öhö" falan oluyor...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata: Hemen gorebilecegin şekilde vücudunu izlemeye ve pic smile yapmaya başlar ve yatak odasına ve sana bakarak içini çeker.
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takashi: Agresiflesip seni yatağa atabilir ya da ayni Akkun gibi hizmet eylemleri ile...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Baji: Seni boynundan çekerek yatağa firlatabilir...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Chifuyu: Elleriyle oynar ve garip garip hareketler yapmaya sana surtunmeye başlar
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kazutora: Baji gibi direkt yatağa firlatabilir ...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Sanzu: Seni kucağına oturtur soğuk silahının ucunu göğüslerinde ve uyluklarinda gezdirir...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata(Hiddet): Sana gizlice hediyeler verir seni kucağına yatırarak saçlarınla oynar.
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Ran: Orgulerini çözer seni kucağına oturtup sisligine bastirabilir.
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Rindou: Genelde sana övgüler yağdırır ve sıklığını görebilmek için daha yayılarak oturur...
─── ∙ ~ ∙ ───