˚。53☂˚

6K 160 59
                                    

‧₊˚๑*..Hafif Smut..꒰ 桃子的 ꒱
‧₊˚๑*..Beyler ile uyuyorsunuz..꒰ 桃子的 ꒱
‧₊˚๑*..ÇEVİRİ BÖLÜMÜ AQ..꒰ 桃子的 ꒱

🍑 mikey, draken, chifuyu, hanma, kazutora, ran, rindou, sanzu ༉‧₊˚✧

⁀➷ (⸝⸝˃̵ᴗ˂̵⸝⸝) 𝐏𝐄𝐀𝐂𝐇 ˖°.❀

⤷ 🍑⌇Mikey"Geçen gece bir rüya gördüm" diye fısıldıyor mikey, sen onun kalbiyle uyuşmuş halde yatarken parmaklarını sırtında gezdiriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⤷ 🍑⌇Mikey"Geçen gece bir rüya gördüm" diye fısıldıyor mikey, sen onun kalbiyle uyuşmuş halde yatarken parmaklarını sırtında gezdiriyor. Mikey'nin kollarının seni daha da yakınına çektiğini hissederek karşılık olarak mırıldanıyorsun. "aslında bu bir kabustu" kara gözlerini sana çevirmeden önce tavana bakıyor "beni terk ettin." Kalbinize karanlık bir acı saplanıyor, mikey şakanızın köpürmesini bekleyen bir nefes veriyor ama normal yorumlarınızın yerini gözyaşları alıyor. mikey aşağı bakar ve elinizin maddeyi uzaklaştırdığını fark eder. "Ağlama meleğim" diye mırıldanıyor, yumuşak dudaklarıyla buluşmak için başınızı yukarı kaldırıyor, diğeri yüzünüzü kucaklıyor - mikey sizi üstüne çektiğinde, siki altınızda zonklarken kalbinizin ağrısı diniyor. bu gece sana çoktan sahip olmuş olsa da, mikey seni her zaman tekrar isteyecektir. Kalçalarınızı ona doğru yuvarlayın, sürtünme klitorisiniz ile alay eder - sikini kavramak ve onun üzerine çökmek için kollarınız üzerinde kaldıraç kullandığınızda tıslar, melek inilti göğsünüzde uğulduyor. elleri yüzünü tutmak için yukarı kalkıyor, kalan tuzlu gözyaşlarını silerek sıcacık yanaklarından süzülen "her gün seninle olmak bir rüya gibi geliyor".


🍑Draken
"Burnunu seviyorum çok şirin" burnunun köprüsünde dramlı izler, tepkin tiksintiyle burnunu buruşturuyor, yüzünü kapatırken utangaç bir şekilde sevimli olmadığını fısıldıyor. "Kes şunu" parmaklarını savurarak uca bir öpücük konduruyor. "çok güzelsin" draken'ın kıkırdaması göğsünden kükrerken yanaklarınız yanıyor, kocaman avuçları çıplak etinizi sıkarken dudaklarınızı kaynayan yanaklarınıza değdirerek burnunuza daha fazla öpücük konduruyor. "Keşke kendini benim gözlerimden görebilsen," diye fısıldıyor ejder fısıltıları, parmağını yarığından aşağı kaydırırken bir bacağını kalçasının üzerinde gezdirerek "o zaman seni neden bu kadar çok becermek istediğimi anlarsın." ciğerlerinizden bir nefes alıp veriyor, gözler deliğinizde kaybolan ejderin parmaklarına kilitlenmiş, burnunuzu tekrar öpüyor, dudaklarınızda sıcak bir nefes yayıyor ve güvensizlikleriniz her zaman sizin bir parçanız olacak; draken, sanki oradaymışlar gibi biraz daha az hissettiriyor. 

🍑Chifuyu
"Doğru prenses, böyle hareket etmeye devam et" chifuyu'nun daha koyu sesi kemiklerinde yankılanıyor, elleri kalçalarına dikilmiş olarak seni sikinde sektirirken çekirdeğini şıngırdatıyor. "ben- ben-ben sikişmek üzereyim" chifuyu sana bakıyor, gözleri ısıyla titreyen kürelerine dikilmiş, muhtaç kalçalarını kucağına doğru yuvarlayarak - horozu senin en derin yerlerine doğru sürüklenirken zevk için kıvranıyor , sana bakmayı bırakamıyor - bunun daha uzun sürmesini istediği bir neden düşünüyor, sadece sikişme ve daha fazlası değil, belirli bir sözleşme olduğunda seni burada tutmak. "Al bebeğim, hepsini al - seni dolduracağım" chifuyu inliyor, yükü seni ağzına kadar doldururken kalçalarını yukarı itiyor, kendi orgazmın çekirdeğini yıkarken gözlerinin kesişiyor. chifuyu bundan sonraki bölümden nefret ediyor, sen tekrar kıyafetlerini giyip çıkarken arkanı kolluyor, sonraki sözlerde tereddüt ediyor ama bunu yapması gerekiyor "neden gece kalmıyorsun? Yatağım sensiz hep çok yalnız." Bir süredir hissettiklerinizi yakalayıp yakalamadığını merak ederek, tuhaflıklarını sorgulayarak ona geri bakıyorsunuz. Parmaklarınızı tutmak için uzanır, onları kendi gözleriyle iç içe geçirir, gelecekten emin olmayan oyalanan gözlerle ama sizinle gelecek gün gibi açıktır. "Seni istiyorum," diye fısıldadı, parmaklarını sıkıca tutarak, "eğer bana sahip olacaksan." ona gülümsüyorsun, parmak boğumlarına tek bir öpücük koyarken parmaklarını dudaklarına kaldırıyorsun. Bu geceki yatağı gibi, chifuyu'nun kalbi de seninle sıcak ve doluydu.

⋆ Tokyo Revengers TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin