ft. hanma, makoto, draken, kokonoi, rindou, takeomi, kisaki, kazutora, chifuyu, mikey, ran, ınui, shinichiro, sanzu. (tüm / yaş için timeskip)
onunla duş almak yatak odasında başka bir tur gibi ama ayakta durmak. ikiniz birlikte duş başlığının altında dururken boynunuzdan ve omuzlarınızdan yukarı ve aşağı öpücükler bırakmaya karşı koyamaz, duş süngerinizi kollarınızdan göğsünüze, karnınıza ve bacaklarınızın yanına sürüklerken elleri merak eder. Yukarı karın bölgenizdeki scrubs ederken bileğini karşı fırçalama meme hissi de sıçrar gibi onun horoz sert hissediyor olabilirsiniz. saçları, kafasından sıçrayan ve tüm vücuduna damlayan su gibi gözlerini biraz örter."seni benim için temizlemem lazım, değil mi?" arkanı dönüp onunla yüzleşirken kulağına biraz kıkırdadı, suyun yüzüne akmasını izledi. "Seni de temizlemem lazım.." parmakların dudağına doğru fırçaladı, bu biraz kanlıydı ve o gece yaptıklarından dolayı morardı. "evet evet ama burada daha önemlisin değil mi bebek?" erkek sırıttı, öne eğildi ve dudaklarını seninkine bastırdı. ikiniz duvara yaslanırken kollarınız boynuna doğru fırladı ve etrafına sarıldı, suyun tam altında dururken bedenlerinizden sabun yıkandı, büyük duş ikinize etrafta dolaşmak ve çıldırmak için yeterli alan verdi. istersen.ama sakin tuttun, ya da öyle düşündün. derin, sevgi dolu bir öpücüğü paylaşırken seni bacaklarından kaldırdı. seni aldığında sikinin amına sürttüğünü hissederken biraz sızlandın. dilleriniz şimdi birbirinizle kavga ediyor, ağzınızın köşelerine fırlıyor, hakimiyet için savaşıyordunuz, ikiniz de kıçınıza masaj yaparken birbirinizin dillerini emmeye ve bazen ısırmaya başladınız, horozunu her iki girişinize sürtüyordunuz. çekip gittin, burnundan ve çenenden su düşerken biraz nefes nefese kaldın, "lütfen" diye fısıldadın, amının yanındaki horozuna baktın. dudaklarında bir sırıtış büyüdü, ona iki kez söylemene bile gerek yoktu, neredeyse kendini hemen amının içine soktu.nefes nefese kaldın ve yüzünü boynuna gömdün, kendini içine soktuğunu hissettin, acı içinde zevk içinde çığlık attığında tam boy içeri girip çıkıyorsun, tırnakların çıplak omuzlarına kazıldı, bacakların beline her zamankinden daha sıkı sarıldı ve duvarların da onun etrafında sıkıldı. 'başarısız not..Kahretsin.. seni ince penisinden aşağı yukarı kaldırırken ondan duyduğun tek şey bu. inlemelerin gittikçe yükseliyordu, neredeyse doğrudan kulağına geliyordu ve bu onu çıldırtıyordu. onun inlemeleri ve nefes nefese kalması, cildinizin tokatlarının tüm banyo boyunca ve muhtemelen büyük çatı katının koridorlarında yankılanmasıyla sizinkinde oynadı."bebeğim, boşalıyorum!" bağırdın ve başını yukarı kaldırdın, nefes nefese ve inledin, 'siktir!', 'oh evet doğru!', 'aman tanrım bebeğim..evin içindeki tüm gardiyanlar, evin inlemeleriniz ve deri tokatlarınızla daha yüksek sesle ve daha yüksek sesle büyüdüğünü duydu. erkek arkadaşın nefes nefese kalıyordu, dişlerini birbirine bağlarken hızını arttırıyordu ve sonunda kulaklarına karşı bir inilti çıkardı, "lanet olsun bebeğim.. amını hiç bu hızlı ha bana cum yapmak için başarısız? senin içinde onun sperm bırakın onu hissediyorum, su cesetlerinizi spreyler olarak siz de bu olayın tamamen dışında olduğu gibi, " sonunda, yavaşlatıyor ve kıçının üzerine kavrama kaybetmek olur, bacaklarınızı gevşek hissediyorum ve yüzlerhanma, makoto, draken, kokonoi, rindou, takeomi, kisaki.
Onunla duş almak dinlendirici bir yaz günü gibidir.. daha fazla. genelde düzgün bir şekilde yıkandıktan sonra ikinizin birlikte küvette oturmasını sağlardı, bu ona vücudunuza hayran kalması için biraz zaman verir, ikiniz yıkanırken her yere dokunur, bir elinizle kalçalarınızı tutardı, diğeri ise yavaşça ovalarken amınıza inmenin bir yolunu bulurdu, soğuk suyun vücudunuzdan aşağı akmasına izin verir, meme uçlarınızı sertleştirir.şu an için, çalınan klasik müziğin sesini dinlerken bacaklarının arasına yerleştirildiniz, bir plak çalar büyük banyonun karşısına oturdu, ışıklar kısıldı, kapı hafifçe havaya açıldı ve iki tarçınlı mum oturdu küvetin sonunda. bu saatte, hiçbir gardiyan ya da kimsenin yukarı çıkmasına izin verilmedi, çünkü ikinizin biraz yalnız kalmaya ihtiyacı vardı.müziğe mırıldanırken başı duvara yaslandı ve mırıldanırken başınız göğsüne yaslandı, gözleriniz kapalıyken ılık su ve kabarcıklar çıplak göğsünüze karşı harika hissettirdi, rahatlatıyordu. bir kereliğine silah sesi ya da çığlık yok. "üzerimde uyuyakalmak mı?" banyonun karşısındaki aynada kapalı gözlerine bakarken kıkırdadı, başını salladın ve gözlerini tekrar açtın, sonunda bir kez birlikte dinlenmenin ne kadar rahatlatıcı olduğunu ona açıkladın.kabul etti, başını salladı ve sana baktı, kollarını küvetin yanından kaldırdı ve etrafına sardı, seni ona karşı biraz daha yukarı getirdi, "mm Katılıyorum.. çok güzel.." sessizlik, müzik çalarken bir an odanın içinde oturdu, keman sesleri banyo boyunca yankılandı. öne eğildi, boynuna bir öpücük kondurdu ve sessizce tenine karşı konuştu."Bu zamanı seninle geçirmeyi seviyorum.. yavaş göğsüne masaj gibi " ellerini omuzlarını kaldırdı, seksi okşuyor, boynuna deri evli mi, emme ve ısırma, ona karşı belini bük neden boynun karşı dilini sürükleyin onun hissettiğin gibi düşük bir inilti dışarı icar olarak bir yandan onları sıkma. mumlar, müzik ve ışıklar, gözlerinizi kapattığınızda ve erkeğin sizi öpmesine ve dokunmasına izin verdiğinizde havayı tamamen ayarlar. her gece buna alışabilirsin. "Seni seviyorum." öpücükler arasında tenine fısıldar, gülümsemene ve ona daha fazla yaslanmana neden olur, "Ben de seni seviyorum." başını sallarken fısıldıyorsun, gözlerini tekrar kapatıyorsun.kazutora, chifuyu, mikey, ran, ınui, shinichiro, sanzu, kakucho, ızana.