Sarhoş olup saçma sapan hareketler yaparsak tepkileri
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Mikey: Omuzlarından tutup seni sallamaya başladı "HEYYY Y/N AYIL ARTIKK..." "heaa ne dioğn ş-şey b-ben yatağımı kaybet-t-tm deee"
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Draken: Seni biyere oturttu "HeeeeSsss nOlAcAk ŞiMdİ" o sırada sen otururken o çoktan küveti doldurmuştu seni kucağına alıp soğuk suya attı...
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Takemichi: Sana sarıldı "Heyy y/n lütfen ayıl artık" "S-s-SaKiN oL öLmÜoM"
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Akkun: O sırada su içiyordu ve şişede kalan suyu yüzüne çarptı "Hey ayıl artık be kızım" "NaPtIn Ua ÜffFfFf NeYsE... SaNa Mı GeÇsEk?!"
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Takuya: Senin yerine utandı resmen "Yapma artık y/n bırak gideyim" "o-O-OlMaZ gEç Şu YaTaĞa..."
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Naoto: Sana süt falan içirip ayıltmaya çalıştı...
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Kawata: Seni kablo bantıyla duvara bağladı "Güzellik üzgünüm ama artık yaptıklarına dayanamadım" "n-N-nİyE yAtAğA bAğLaMaDıN...?" "BANA TECAVÜZ ETME DİYE AZGIN KIZ?!"
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Takashi: Sen ayılıp yeter diye bağırana kadar seni tokatladı...
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Baji: Seni yatağa bağladı "Tatlım artık sakin ol" o koltukta uyurken sende onu izleyip "OhA dAş GiM bUnU gAçIrDı bUrYa" diyerek uyudun...
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
╭‧🍚₊˚Chifuyu: Seni evinin kapısına bıraktı ve zili çalıp kaçtı... Ananızfan terlik yediniz...
▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬
Titaninsankardestir