MİKEY.
+ "ah, şu haline bak, angel. sikimi iyice emiyorsun.”
+ onun horoz derin kedi içinde topları iken aynanın önünde oturan seviyor. mikey, sikini içeri almak için uğraşırken amının kendi uyarılmanla parıldadığını görmek istiyor. çok hafif bir klit ovuşturarak, eğer bir ayak taşımak için çok yaparsan eli tarafından geri çekilen dalga geçiyor seninle. seni, vücudunu ve seni küçük güzel amcığını tamamen kontrol ettiği için bu şekilde seviyor.
DRAKEN.
+ "yine sikimi mi istiyorsun? saatlerdir am deliğinin içindeyim. ama güzel meleğim için her şeyi yaparım.”
o çok büyük. ezici bir şekilde, senden ne zaman çekilse kendini tamamen boş hissetmen için. draken bunu, sikiştikten sonra kıçını onun kasıklarına yaklaştıracağını biliyordu. içten içe, horoz ısıtmak seninle yapmaktan hoşlandığı bir şeydi — sana. bacağını kalçasının biraz üstüne kaldırıyorsun, aletini duvarlarına gömüyorsun, omzundaki öpücükleri kulağının kabuğuna kadar takip ediyor.
MİTSUYA.
+ "şu güzel amcıkla şu sikin üzerine otur, angel.”
+ dükkanından eve geldiğinde rutin bir şey gibi. bazen ona amını göstermeni söylemesine ya da emretmesine bile gerek kalmaz. onu bir öpücükle selamlardın ve sonunda kanepede çırılçıplak sikini ısıtırdın. çünkü mitsuya sen onun üstüne çıkmamak için uğraşırken göğüslerini emmeyi seviyor. hassasiyetinden dolayı titrediğini hissederse meme ucunu ısırır.
CHİFUYU.
+ "bu sikin o sıkı deliğe çarpması için yeterince iyi olduğunu sanmıyorum, güzelim.”
+ zalim adam!ne zaman yaramazlık yaparsan chifuyu çıkar. seni kucağına sokar, bacakları genişler, böylece amına çok derinden vurduğunu anlar. elinde bir xbox denetleyicisiyle olan yalvarışlarınızı kasıtlı olarak görmezden gelir, arada sırada kulağınızı ısırarak ya da kalçalarını hafifçe yukarı kaldırarak sizi kızdırır. sızlandığını duyunca dilini tıklamak ya da kıçını tokatlamak.
HANMA.
+ "hayır bebeğim. hoş bir etek yukarı kaldırın, benim horoz üzerinde oturup hiç bir kas hareket yok.”
göğsüne geri döndü, kıvrak parmaklar boğazına sarıldı - bu yüzden onu ısıtmanı tercih ediyor. tam kontrol ihtiyacı olan şeydi ve tam kontrol elde edecekti. eğer kıvrımlı veya ona eziyet etmek için girişimde amını tokatlıyor. yaptığının aksine, hanma kirli konuşmayı sever. ve sen onun etrafında bir mengene gibi kenetlenirken, o mırıldanıyor ve sana küçük amının ne kadar itaatkar olduğunu ve hareket etmeden bile onu nasıl bu kadar zorlayacağını anlatıyor.
TAKEMİCHİ.
+ "yaklaşmanı istiyorum, angel. her zaman yakın olmanı istiyorum. her zaman sikimin etrafında amını hissetmek istiyorum.”
dürüst olmak gerekirse, bu konuda gerçekten çok tatlı. cockwarming'in çok ateşli olduğunu düşünüyor. onun sikini emerken hareket etmemen onu şehvetle delirten bir şey. amına vurma dürtüsüyle savaşır çünkü duvarlarının etrafına yumruk gibi kenetlendiğini hissetmeyi sever. klit presler veya geri eğilerek o kadar muhteşem vücuduna hayran varken klit basmak zorundasın. böylece ikinizin de bağlı olduğu yere hayran kalacaktı.
KAZUTORA.
+ "doğru, angel. bu aleti sonuna kadar almalısın. içine çek ve asla bırakma.”
+ başka bir seviyeye taşımayı sever. bir arkadaşının evinde ya da bir toplantıda sikinin üzerinde oturmandan bile korkmuyor. etrafınızdaki insanların artık bu konuda iki bok vermediği noktaya geldi. ama yalnız kaldığında, su fışkırtan noktasında overstimulates etti. dağınıklığı seviyor. gerçek dağınık. sonunda, kazu sabırsız olacak ve sen hala her yere fışkırırken seni becermeye başlayacak.
HAKKAİ.
+ "mhm, çok iyi hissettiriyor. amcık harika hissettiriyor bebeğim. etrafıma böyle sarıldı.”
+ bir hataya duyarlı. cockwarm olman tatlı bir ceza oldu ona. horoz etrafında bir yumruk onun topları sıkılmış yapmak için yeterli oldu gibi amını tamamladı. klitorisinle oynar, sıkıştırır ve ovuşturur, böylece duvarlarını daha da sıkı sıkılaştırabilir. tutamadı bile. hakkai, boğazının derinliklerinden kaçan yüksek sesle bir inilti ile o kadar sert boşalırdı ki. sikini çıkarırdı ve kalın spermini amına ve hala döven klitorisine bulaştırırdı.