˚。32☂˚

6K 209 283
                                    

龫 Birdenbire onları soymaya başlasak (bazılarının yanlarında birileri olacak...)

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Mikey: Mikey Teoman hakkında düşünürken bir anda kucağına zıplayıp onu soymaya başladın ve sadece boş gözlerle bakıp ne olduğunu sordu...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Draken: Draken ile baji tomanin ortasında muhabbet ediyorlardı sen bir anda drakene arkadan sarılıp tişörtünü yukarı çekmeye başlayınca baji smirk yapıp hadi bakmiyorum hadi hadi falan yapınca drakenden tokadı yedi...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takemichi: Takemichi dondurma yerken bir anda üstüne atlayıp tişörtünü çıkarttın "Kuru temizlemeye vermek için alıyorsun inş?!" Dondurma bulaşmış...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Akkun: Akkun kütüphanede tek başına oturup kitaplara bakıyordu ki kucağına atlayıp tişörtünü çıkardın "Y/n ne yapıyorsun kütüphanedeyiz?!" Sen tam cevaplıyorum ki kitaplarını yere düşürmüş Ağzı bir karış açık bakan takuya ve takemichi yi gördün...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takuya: Utancından kıpkırmızı oldu ve tişörtümü ver diye tisladi...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Naoto: Naoto evde onun için önemli bir programı izlerken televizyonun fişini çekip onu soymaya başladın "Neden izledikten sonra yapmıyoruz bebeğim bu bölümü izlemem gerek rıza baba ölüyor mu?"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata: Gülmeye başladı "Bunu eve gidince halledelim şu anda Mikeyin evindeyiz y/n Mutfaktan donerlerse..." Mikey ve draken kapı eşiğinde sizi izliyor...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takashi: Siritti "Y/N şuanda tisortume ihtiyacım var~"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Baji: Birsey demeden ne yapacağını izliyor...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Chifuyu: Kıpkırmızı kesildi ve tişörtünü senden almaya çalışırken ikinizde yere düştünüz...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kazutora: Sana tuhaf tuhaf baktı "Tişörtümü neden aldın..." "Çünkü içini görmek istedim" "icinde yün var?"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Sanzu: Sanzu adam öldürmekle meşguldü adamların kafasına silah dayamış tehdit ederken birden tehdit ettiği adamların birinin sırtına oturdun ve Sanzuyu soymaya başladın Sanzu bu yaklaşımını görünce seni deli gibi öpmeye başladı ama gözleri adamlardaydi hatta seni öperken birini öldürdü...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata(Hiddet): Takuya ile same

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Ran: Pic smile bir eliyle belinden tutup kucağına bastirirken diğer eliyle seni soyuyordu ve sen de onun saçlarını çözüyordun...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Rindou: Hersey karşılıklı diye taşladı ve etrafta insanlar olmasını umursamadan tişörtünü yırtıp attı ama en sonunda sana gömleğini vermek zorunda kaldı...

─── ∙ ~ ∙ ───

⋆ Tokyo Revengers TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin