龫 Gecenin 2sinde kavgadan çıkmış yuzl3ri berbat halde kapımızı çalıyorlar ama kapıyı babamız açıyor...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Mikey: Mikey kapı açıldığında tam kendini senin kucağına bırakıyordu ki babanı görünce saygı duruşuna geçti ve "Ehehehehe merhaba amca ben yeni kapıcı çöp varmıydı acaba?ejhegehe-"
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Draken: Draken babanızı görünce anlık şok oldu ve merhaba amca diyip hızlıca koşarak kaçtı...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takemichi: Özür dilerim burası Muhammedin evi mi acaba heheh dedi ve özür dileyerek kaçtı...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Akkun: Kapı açıldığı anda koşarak kaçmaya başladı...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takuya: Özür diledi ve eğilerek gitti...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata: Hass diye bir ses çıkardı "Efendim Özür dilerim yanlış kapı herhalde üzgünüm üzgünüm-" ve topuk...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takashi: Anında deli taklidi yapmaya başladı "Höheöeee profiteröölllll" ve koşarak kaçtı...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Baji: İstifini bozmadı eğildi ve "Özür dilerim amca kızınız evdemi acaba?" Babanız içeriden tüfeğini alirken o da koşarak kaçtı...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Chifuyu: Hemen damadınızım ben triplerine girdi "Amca ben kızınızın sevgilisi Özür dilerim yani ehem" dayak yemeden topukladi (normalde babanızdan güçlü ama size olan sevgisi ve babanıza olan saygısı yüzünden babanıza asla el kaldırmaz ve dayak yer)
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kazutora: Merhaba moruk senin kiz nerede ve babanız anında tansiyonu düşerek bayılmak...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Sanzu: Babanız bunu ve yüzünü görünce direk bayıldı ve devamlı senin üzerinde hatırım varsa bu hapçıyı bırakırsın der...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata(Hiddet): Babanızı görür görmez kaçtı...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Ran: Babanıza gayet saygılı oldu ve tanışmak istediğini söyleyince Babanız ona biraz ısındı ama genede sersersri biri ile çıkmanı istemiyor...
─── ∙ ~ ∙ ───
꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Rindou: İçeri ARA BENI Y/N diye bağırıp koşmaya başladı ama Babanız ayakkabısının tekini ona fırlattı...
─── ∙ ~ ∙ ───