Artık 60'a kadar çeviri ypıcam çünkü neden olmasın aq
Rasgele headcanonlar
Baji, Mikey, Draken, Mitsuya
→ Baji
•İkiniz de aynı sınıftayken ve yan yana otururken, ikiniz de sadece birbirinizle konuşurken, o kolunu koltuğunuzun arkasına koymaya meyillidir ve sadece sandalyesine yaslanır ve sadece sizi dinler. her kelime, arada bir başını sallayarak.
• İkiniz de sarılırken, başınız ya göğsünüze, boynunuza ya da karnınıza gelecek şekilde her zaman üstünüzde yatar. Ya uyutmak için ya da güzel ellerinizin saç derisine masaj yaptığını hissetmek için her zaman elinizin saçında olmasını ister.
• Okuldan ya da bir toplantıdan eve geldiğinde, sizi kanepede oturmuş televizyon izlerken görür ve hemen arkanıza gider ve eğilip kollarını size sarar ve kulağınızın dibinde sizinle yumuşak bir şekilde konuşur.
•İkiniz de yürürken elinizi tuttuğunda ve ikiniz aynı anda yürürken dramatik bir şekilde ileri geri salladığında onu seviyorsunuz. Ya da hava soğuksa elini avucuna saracak ve cebine sokacak.
•Seni belinden tuttuğunda ara sıra seni sıkarak kıvrandırıyor ve onu görmek için arkana baktığında o sevgi dolu gözlerle sana bakıyor zaten.
• Formunuzun üst kısmını tamamen kapladığında size sarılmayı seviyorsunuz. Kollarını beline doluyor ve yüzünü senin boynuna gömüyor ve sana oradan oraya kıstırıyor ve küçük öpücükler bırakıyor.
→ Mikey• Arada bir kıçını tokatlamayı her zaman seviyor gibi görünüyor. Bir nedenden dolayı sallanma şeklini seviyor. Mesela ikiniz de markete gittiğinizde, raftan bir şey almak için uzandığınızda, poponuzda yumuşak veya sert bir şaplak hissediyorsunuz ve arkanızı döndüğünüz anda o telefonuna bakıyor ya da masumca ıslık çalıyor.
•Onunla rastgele veya önemli bir şey hakkında konuştuğunuzda, erkeğin yayılıp gözlerinin içine baktığı zaman. Bilerek bile yapmıyor ama kalbinin atmasını sağlıyor.
• Biri size çok uzun süre baktığında çok kıskanır. Yani yaptığı şey, arkanıza dönüp kollarını belinize dolamak ve burnunu boynunuzla dürtmek, sonra da doğrudan kişinin ruhuna bakarken şehvetli bir şekilde öpmek.
•Onun Toman üniformasını giydiği ve altında hiçbir şey olmadığı ve sadece karın kaslarının dışarı fırladığı ve bir şeyler bacaklarını yalpaladığı zaman onu seviyorsun MAN
•Ayrıca, uyuduğu zaman senin adını burada burada mırıldanmasını da seviyorsun, arkasından da şöyle şeyler söylüyor, "y/n.....güzel....seviyorsun *horluyor*" O ÇOK Şirin
→ Draken•Ayrıca, adam yayan ve size İsa RAB'bin bunu çok iyi yaptığını söyleyen bir kişi😫
•İş yerinde motosikletlerle uğraşırken ve aynı zamanda atlet giydiğinde, ABS BROSUNU GÖREBİLİRSİNİZ!! VE NE ZAMAN TERLENİYOR?!? omg kasları dışarı fırlıyor ve artık yazamıyorum bile
•Saçını yıkarken veya örerken? ve sen onun saç derisine masaj yapmaya başlarsın... o, HİÇ cinsiyetçi ve en güzel iniltileri ve inlemeleri serbest bırakır!
• Draken'in dükkânında onun için çalışması için insanları işe aldığını ve onlarla tanıştığını duyduğunda, senin hakkında nasıl bu kadar çok şey duyduklarını söyleyecekler ve o kelimenin tam anlamıyla kızaracak ve kendini meşgul etmek için çok uğraşacaktı.
• film sırasında size bir şeyler fısıldamayı seviyor. örneğin, kucağında oturuyor, yüzünü ona bakıyor olabilirsin ve o sadece filmi izliyor, "hey bebeğim.. günün nasıl geçti?" gibi şeyler fısıldamaya başlıyor. ikinizin sebepsiz yere fısıldaştığı bir konvo olabilir... MUHTEŞEM TAMAM!
• sen konuşurken, o sadece gözlerinin içine bakar..öyle..çok..şehvetli!! ama öyle demek istemiyor ve arada bir dudaklarını ısırıp yalıyor..VE VE GÖZLERİ SADECE..OOOOWEEE😫→ Mitsuya•Hep kıçını çimdikliyor...IDK IDK Ama yine mesela, ikiniz de onun iş yerine yürüyorsunuz değil mi? ofisinde ve önünde yürüyorsunuz, aniden kıçınızda bir KIRMIZI hissediyorsunuz ve arkanıza bakıyorsunuz o sadece size göz kırpıyor- OH LAWD😫
mitsuya
•Üzerinde bir elbise ya da başka bir şey gibi iş projeleri olduğunda ve sanki onun avıymışsın gibi daireler çizdiğinde ve sonra senin ve senin arkanda dururken aynadan gözlerinin içine bakıp gülümsediğinde onu seviyorsun. elleri belindeyken sana ne kadar güzel olduğunu söyleyen yanağından
• Alt dolaptan veya çekmeceden bir şey almak gibi bir eğilme pozisyonundayken ve ellerini belinizde hissedebildiğinizde sizi taklit etme eğilimi vardır😭
•Ev ödevinde yardıma ihtiyacın olduğunda ve sana sorduğu her şeye bir cevap aldığında, sana kocaman bir gülümseme ya da göz kırparak iyi iş çıkardığını söyler!
•Kardeşlerine bu kadar iyi baktığını görmeyi seviyorsunuz. Bir gün ikinizin de ne zaman çocuk sahibi olacağını merak ettiriyor ama merak etmeyin kardeşleriyle çay partisi oynadığınızı görünce o da aynı şeyi merak ediyor.
•El yazısı... Söyleyeceklerim bu kadar. Çok güzel😭😭 BUNU NEDEN EKLEDİM AMA ÇOK "huzurlu" eğer mantıklıysa😭
•öfkelendiğinde ateşlidir..idc süper yakışıklıdır. Çenesini sıkmış, yumruğunu sıkmış, konuşurken sözlerini telaffuz ediş şekli- ÇIKAR BENİ😫