˚。34☂˚

5.9K 223 326
                                    

Onlar birseyler yediği için arabayı biz sürüyoruz ama şaka olsun diye aniden  duruyoruz tepkileri

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Mikey: Elindeki doryaki havada 360 döndü ve ayaklarının dibine düştü, sana katil bakışları atıyor...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Draken: Elindeki puding kucağına ve saçlarına bulaştı ve sana bağırmaya başladı "İNSAN EN AZINDAN BIR HABER VERIR AMA DOGRU SEN INSAN DEGILSIN ALLAHIM YARABBIM SU HALIME BAK"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takemichi: Elinde su vardı ve hepsi üstüne döküldü ama sakindi "Önemli değil eve gidince değiştiririm sen devam et"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Akkun: Elinde kahve vardı ve haslandi kafasını pencereye sokup "YANDIMMMMM ALLAH KAHREYMESIN SENI *&@$%^ KADIN"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takuya: Elinde arabada çıkardığı çorapları vardı sen aniden durunca camdan çıkıp diğer arabanın camına yapıştı...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Naoto: Elinde kahve vardı ve akkun gibi haslandi ama bağırmadan üstünü silip "O kadarda sıcak değildi...hehe"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata: Elinde donut vardı ve sen aniden durunca senin suratına yapıştı ve anıra anıra Gülmeye başladı.

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Takashi: Elinde su vardı ve bütün heryeri ıslandı "Of be kızım insan Bi haber verir şu halime bak?!"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Baji: Elinde telefonu vardı ve sen durunca camdan uçtu... dikkat seni öldürebilir...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Chifuyu: Elinde dondurma vardı yarısı yere yarısı suratına yarısı da camdan aşağı gitti "y/n neden haber vermeden duruyorsun"

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kazutora: Elinde muz vardı şarkı söyleyerek yiyordu ki muz boğazına kaçtı ve devamlı sana söylendi...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Sanzu: Elinde yeni aldığı katanası vardı ve camdan aşağı gidip başka bir arabanın lastiğine saplandı şimdi seni cidden öldürebilir...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Kawata(Hiddet): Elinde birsey yoktu ama onu zaten araba tutuyor birde hızlıca frenleyince arabaya kustu...

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 🖤 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Ran: Elinde birsey yoktu ama sen durunca takım ceketinin içinden birsey uçtu ve ona baktığınızda sizin iç camasirlarinizdan biri olduğunu gördünüz "Hehehehe- y/n aciklayabili- bana neden öyle bakıyorsun..."

─── ∙ ~ ∙ ───

꒰ 💜 ꒱ؘ ࿐ ࿔*:・゚Rindou: Elinde kola vardı ve sen durunca bütün buzlar yüzüne çarptı ve kola kucağına döküldü hızlıca toparlandı ve önemli değil bosver dedi...

─── ∙ ~ ∙ ───

⋆ Tokyo Revengers TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin