Jennie'den...
Sabah uyandığımda her yerim tutulmuştu. Kafamı kaldırdığımda telefon ekranında Taehyung'u görmeyi beklemiyordum.Sabaha kadar görüntülü arama açık mı kalmıştı yani? Dolaylı yoldan Taehyung ile birlikte uyumuştum ve bunun düşüncesi beni havalara uçururken aramayı kapattım. Yerimden kalkıp ılık bir duşa girdim ve okul kıyafetlerimi giyip saçlarımı yaptım. Bugün sınavlar başlıyordu.
Okula gittiğimde sınıfta herkes kitaplara gömülmüş, son çalışmalarını yapıyordu. Arka sıraya yerime geçtim. Az sonra Taehyung görüş alanıma girdiğinde yüzüme minik bir tebessüm yerleşti. Uykusuz görünüyordu ve ister istemez kendimi suçlu hissetmiştim. Yüzüme yerleşen tebessüm yerini mahçup bir ifadeye bıraktı.
Yanıma oturduğunda dikkatle yüzüne baktım . "Günaydın Taehyung." Saçları dağınıktı ve gözlerinden ne kadar yorgun olduğunu anlayabiliyordum. Benim yüzümden yeterince uykusunu alamamıştı. Buna rağmen bana dönüp "Günaydın Jennie." dedi. Tebessüm ettiğinde kısılan gözleri, daha çok çekiyordu içine beni. Burukça gülümsedim ve önüme döndüm.
Öğretmen sınıfa girdiğinde sıralarda göz gezdirmeye başladı. "Sınav için yerlerinizi değiştireceğim."
Sınıfta mırıltılar dolanmaya başladığında öğretmen "Sessizlik!" diye bağırdı.
Son kez hepimizde göz gezdirdi. "Jimin ve Namjoon siz ayrılın. Jimin sen en öne sıraya gel."
Jimin anında itiraz etmeye başladı. "Hocam ben ön sırada konsantre olamıyorum."
Herkes kıkırdadığında öğretmenin "Hadi Jimin." demesi üzerine Jimin homurdanarak en ön sıraya geçti.
"Sehun, sen Jisoo'nun yanına geç. Taehyung sen de Lisa'nın."
Taehyung soğuk bir ifadeyle yerinden kalkıp Lisa'nın yanına, -cam kenarı en arka- geçtiğinde moralim bozulmuştu.
"Jennie sen iki öne kay."
İki ön sırada Jungkook oturuyordu. Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Sakinliğimi korumaya çalışarak ayağa kalktım ve Jungkook'un yanına oturdum. Bakışlarımı masaya sabitledim ve bir an olsun bile oradan çekmedim.
Sınav kağıtları dağıtıldığında tüm dikkatimi sorulara verdim. Soruların tamamını güzel bir şekilde tamamladıktan sonra son kez kontrol ettim.
Kırk beş dakika sonra öğretmen kağıtlarımızı topladı. Zil çaldığında ayağa kalktım ve eski yerime geri geçtim. Bakışlarım Taehyung'u bulduğunda, Lisa ile bir şeyler konuşuyorlardı.
Bir süre onları izledikten sonra daha fazla dikkat çekmemek için önüme döndüm. Ne konuştuklarını deli gibi merak ediyordum. Teneffüs boyunca birliktelerdi.
Zil çaldığında Taehyung Lisa'nın yanından kalkıp yanıma geldi. "Sınavın nasıl geçti Jennie?"
Deftere göz gezdirirken "Hmh, iyi geçti. Senin?"
"Normal."
Yarınki sınav için tuttuğum notları okuyordum. Taehyung'ta hafifçe bana yaklaşıp benimle birlikte notlarıma göz gezdirmeye başladı. Yanımda bana yakın durması yanaklarımın ısınmasına neden oluyordu.
5 Gün Sonra
Nihayet sınavlar bitmişti. Hafta boyunca Taehyung ile birlikte ders çalışmıştık. Bugün birlikte sinemaya gidecektik ve ben hala hazırlanmamıştım. Dolabımı açtım ve askıları karıştırmaya başladım. Beyaz bir şort ve beyaz bir crop alıp yatağın üstüne bıraktım. Beyaz kot ceketimi de askıdan çıkartıp yanlarına koyduktan sonra dolabın kapağını kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heartburn
FanfictionJennie, erkek arkadaşı Jungkook'tan yediği darbe yüzünden karanlığa gömülmeye yüz tutmuş duygularını son kez Taehyung'a açmıştı. heartburn, taennie