18 - özel bölüm

690 57 12
                                    

"Sözlerime nasıl başlamalıyım bilmiyorum... Kalemi elime alana kadar her şey çok iyiydi inan bana. Ahh, biraz beceriksizce bir yazı olacak kızım, üzgünüm...

O halde önce sana şu an ne kadar minik ve tatlı olduğundan bahsedeceğim. Küçük adımlarınla sana açtığımız kollarımıza doğru gelirken yere düşüyorsun, sonra mızmızlanıp dengesizce ayağa kalkıyorsun. Tekrar düşünce bu sefer ağlamaya başlayıp babanla beni gülme krizine sokuyorsun. Görebilmen için her anını kameraya kaydediyoruz, ama yine de benden sana küçük bir mektup kalsın istiyorum. Benim güzel kızım, Haeun'um...

Saçının bir teline bile zarar gelecek diye o kadar endişeleniyorum ki... Tanrı'ya seni bize verdiği için minnet duyuyorum. Göğsümde uyurken o sıcak nefesin içimi huzurla kaplıyor. O küçük pembe dudaklarından dökülen ilk kelimenin anne olması babanı ne kadar gıcık etti biliyor musun? İddiaya girmiştik ve kaybedince bana bir paket dolusu çikolata almak zorunda kalmıştı. Tabii, bana bir şeyler alması için iddiaya gerek yok. Çünkü baban çok düşünceli bir adam. Ona olan aşkım bir gün bile azalmıyor hatta çoğalıyor... Ne kadar güzel değil mi? O çok yakışıklı, merhametli ve saygılı birisi... Ona sahip olduğumuz için seçilmiş kişiler olmalıyız değil mi kızım? Kız çocuklarının ilk aşkları babası olurmuş, bu konuda o kadar şanslısın ki!

Jisoo Teyzen işlerinden dolayı eskisi gibi her gün gelemese de zaman buldukça gelip seni ağlatarak sevmeyi asla ihmal etmiyor! Çıkardığı lüks giyim markası kısa sürede büyük bir ün kazandı. Dünyaca ünlü isimlerle işbirliği yapıyor. Rosé Teyzen doğumunda hep yanımdaydı, şimdi en sevdiği işi olan müzik için Avustralya'ya yerleşti. Orada bir stüdyo açtı ve yakın bir zamanda albüm çıkardı. Gerçekten çok başarılı bir kadın, hem seni de çok seviyor. Hafta sonları görüntülü arayıp "Haeuuun, Haeuuun!" diye bağırıyor. Onu çok özledim, bir an önce yaz tatili gelmeli!!!

Namjoon ve Jimin dayın bize her geldiğinde senin yüzünde gülücükler açıyor resmen. Büyüdüğünde senin her zaman arkanda olacak iki mükemmel dayıya sahipsin.

Büyüdüğünde... Ne kadar korkutucu geliyor bana bu düşünce. Seni dış dünyadan koruyabilecek miyim?

İki yaşında da olsan kırk yaşında da olsan her üzüldüğünde, korktuğunda, kalbin kırıldığında, mutlu olduğunda hep yanında olacağım güzel kızım. Yanlışında beraber doğrusunu bulacağız, hatalarını beraber düzelteceğiz. İlk sojuyu beraber içeceğiz, ilk pijama partisini beraber yapacağız, ilk dedikoduyu beraber yapacağız...

Baban ve ben ne olursa olsun ne yaparsan yap, her daim yanında olacağız. Bunu sakın unutma. Seni her şeyden çok seviyoruz! <3

-seni çok seven Annen"

Jennie, bitirdiği mektubu katlayıp kırtasiyeden aldığı zarfın içine yerleştirdi. Aldığı renkli stickerlar ve iplerle zarfı süsledikten sonra üstüne mührü basıp kızı Haeun için hazırladığı anı defterinin arasına sıkıştırdı ve komidindeki çekmeceye geri koydu. Yatağa döndüğünde Haeun savunmasız bir şekilde pembe pijamalarıyla öylece uyuyordu. Kızına yaklaşıp yumuşacık saçlarını okşadıktan sonra elini çoktan büyümüş olan karnına götürdü.

Hissettiği hareketlilikle gülümsedi ve yataktan destek alıp ayağa kalktı. Doğum yapmasına az kalmıştı.

Kapı zili çaldı ve Jennie yavaş adımlarla kapıya doğru yürümeye başladı. Kapıyı açtığında Taehyung elinde gül buketi ile yağmurdan ıslanmış saçlarıyla Jennie'ye bakıyordu. "Hoş geldin canım." Jennie'nin bakışları Taehyung'un elinde tuttuğu gül buketine kaydığında suratına sıcak bir gülümseme yerleşti. "Çok güzel görünüyorlar!"

Taehyung içeri girdi ve aldığı gül buketini girişteki komidinin üstüne bıraktı. "Sen daha çok..." Karısına yaklaşıp dudağına minik bir öpücük kondurdu. "Teşekkür ederim!" Jennie gül buketini eline alıp kokladığında Taehyung'ta ceketini çıkartıp kenara koydu. Birlikte salona geçip koltuğa oturduklarında Taehyung bir öpücük daha hediye etti Jennie'ye. Kısa sürede tutkunun da eşlik ettiği öpüşmeleri, Haeun'un ağlama sesleriyle son buldu. "Geliyoruz kızıımmm!" Jennie ayağa kalkıp yatak odasına doğru gitti. Taehyung'ta çok gecikmeden arkasından yürümeye başladı. "Geliyoruz kızım. Geliyoruz."

:)

heartburn Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin