❤️Amikor részeg vagy/Amikor ő részeg❤️

57 6 0
                                    

Igen, mindenki hajlamos arra, hogy a kelleténél kicsit többet igyon, és aztán pedig a túlzott alkoholfogyasztás következtében becsiccsentsen. Veled sincs másképp. Nagyon ritkán szoktál alkoholt inni, inkább csak valamilyen ünneplés alkalmából, és mivel nem igazán bírod, ezért könnyen le tudsz részegedni. Olyankor mindig Eren figyel rád, nehogy valami őrültséget csinálj, ugyanis ilyenkor nagyon vidámmá változik a hangúlatod és túlságosan vakmerővé válsz, simán megtörténhetne, hogy egy fogadás céljából például kiugorj az ablakon. Mikor Eren megelégeli a tombolásod, és az idiótábbnál-idiótábban hangzó poénjaidat, inkább kirángat a társaságból és hazaráncigál, bármenyire is ellenkezel. Otthon ha már végképp nem vagy magadnál, akkor az ölébe kap és felvisz téged a hálószobátokba, ahol segít neked átöltözni (nem, nem szabad rosszra gondolni), miközben végig hallgatja a storyaidat, aminek se eleje, se vége, de olyan beleéléssel meséled, mintha tegnap történt volna. Ő pedig jobbnak látja, ha inkább elhallgattat, ezért a válladnál keresztül lenyom az ágyra és alaposan betakargat, majd lekapcsolja a villanyt, és addig el sem mozdul mellőled, amíg el nem nyom az álom. Még pár percig jártatod a szádat konkrétan a semmiről, de kis időn belül olyan szinten sikerül elálmosodnod, hogy a mondatod felénél bealszol.

Erennél teljesen más a helyzet, neki rengeteget de tényleg k***a sokat kell innia, ahhoz hogy berúgjon. Egyszer rúgott be úgy igazán, amióta együtt vagytok, de akkor szinte rá se lehetett ismerni, mivel egyáltalán nem úgy viselkedett mint mikor józan. Hihetetlenül kötekedővé vált, ráadásul rengeteget nevetett, ami kb. 10 perc után már olyan idegesítővé vált számodra, hogy úgy érezted inkább kimész az istállóba aludni, csak ne kelljen hallanod ezt az idegtépő hangot, végül úgy döntöttél felkiséred a szóbába, és megpróbálod meggyőzni hogy kialudja magát, ott azonban a másodperc töredéke alatt (figyelem most lehet rosszra gondolni) lelökött téged az ágyra, és föléd kerekedve kíméletlenül elkezdte szívogatni és csókolgatni a nyakad. Mindeközben kőkemény férfiasságát erősen hozzád dörgölte, amivel sikerült kicsalnia belőled néhány erőteljesen nyögést. Nagyon megijedtél a cselekedetétől, és tényleg tartottál attól hogy nem bír majd leállni, és esetleg bántani fog, ezért igyekeztél minél hamarabb kibújni erős szorítása alól, de teljesen elzárt előled minden létező menekülési utat, hiszen betérdelt a lábaid közé. Ajkai egyre lentebb vándoroltak testeden, és már mellkasodat részesítette forró csókjaiban, miközben benyúlva pólód alá, az oldaladat kezdte cirógatni ujjbegyeivel, amikor hirtelen mindennemű mozgása leállt, és te már csak annyit érzékeltél, hogy teljes testsúlya mellkasodra nehezedik, és halk szuszogásba kezd. Megnyugodtál, hiszen nem akartál úgy lefeküdni vele, hogy nincs magánál, mert féltél attól hogy túlságosan erőszakos lenne, viszont szerencsére már nem kell aggódnod, hiszen teljesen kiütötte magát. Arca hirtelen teljesen nyugodttá vált, aminek láttán ajkaidat egy kedves mosoly hagyta el, miközben lágyan végigsimítottál mogyoró barna tincsein. Nem szeretted volna felébreszteni ezért magatokra húztad a takarót, és szorosan magadhoz öleled, néhány percen belül téged is elnyomott az álom.           

Eren Yeager Boyfriend  PreferencesWhere stories live. Discover now