❤️Kedvenc külső és belső tulajdonságai benned❤️

32 9 0
                                    

Nos, nehéz lenne egy dolgot kiemelni, amit Eren imád benned, hiszen az egész valódat, az egész személyeségedet szereti. Azonban van néhány tulajdonságod, amiket muszáj megemlítenie, ilyen például  a temperamentumod. Szereti hogy bizonyos helyzetekben ki mersz magadért, illetve a véleményedért állni, ha esetleg vitába keverednél, azonban azt is szereti, amikor neki kell megvédenie téged másoktól, hiszen ezzel egyfajta törődést, gondoskodást, a férfias erejét nyilvánítja ki feléd. Szereti benned, hogy kedves, és gyengéd vagy de mégsem anyáskodóan. De ha a helyzet úgy hozza, akkor kemény és szókimondó tudsz lenni. Ezen kívül teljesen magával ragadta az élethez, valamint a puszta feladatokhoz való hozzá állásod, hiszen rendkívül kitartó vagy. Ha valamit a fejedbe veszel, azt véghez is viszed, kerüljön bármekkora erőfeszítésedbe is. Na, most, hogy nagyjából letudtuk a belső tulajdonságaidra vonatkozó dolgokat, jőhetnek a külsőségek is. Erent nem igazán érdeklik a külsőségek, hiszen számára a belső túlsúlyban van a külső megjelenéssel szemben, de mint minden férfinak, neki is van egy ideális női kép a fejében, amit benned talált meg a leginkább. Nagyon aranyosnak találja benned, hogy lényegesen alacsonyabb vagy nála, és ha valamit nem érsz el, akkor mindig őt hívod segítségül, hogy lepecázza neked a szekrény tetejéről, azt az adott dolgot. És a szemeid...egyszerűen képes lenne elveszni bennük, imádja az íriszeid színét és csillogását, akár hányszor csak rá pillantasz, egyszerűen képtelen betelni a látványukkal. A hajad...a fényes, puha, jó illatú hajad, amit imád piszkálni és befonni, amikor csak engeded neki...a gyermeki arcod, ami korod ellenére sokkal fiatalabbnak látszik, annál, mint amennyi tényleg vagy. A vékonyka, halványvöröses ajkai, amikre akárhányszor csak rápillant, mindig elfogja a kísértés, hogy addig csókoljon, amig csak bírjátok levegő nélkül, és ezt a listát lehetne folytatni a végtelenségig, de ezek voltak azok a dolgok, amik képesek teljesen megőrjíteni őt. Éppen emiatt amikor előállsz például egy olyan dologgal, hogy utálod a hajad színét és be akarod festetni, jusson eszedbe, hogy: szeret téged, úgy ahogy vagy. Neki nem számít hogy, karcsú, vagy kicsit teltebb vagy, nem számít hogy, hogy a bőrödön van néhány heg, vagy bármilyen szépség hiba. Azért szeret aki vagy, és nincs szüksége arra, hogy bármit is megváltoztass magadon, hiszen akkor már nem lennél ugyan az az ember, akibe bele szeretett. Légy mindig önmagad, mert bár lehetséges, hogy te nem vagy megelégedve magaddal, de másnak attól még te lehetsz, a megtestesült tökéletesség.       


Eren Yeager Boyfriend  PreferencesWhere stories live. Discover now