Eren születésnapja előtt már jó pár héttel elkezdted törni a fejed, hogy mégis mi lehetne számára a legmegfelelőbb ajándék, amivel úgy igazán örömet okozhatnál számára. Sok embertől kértél tanácsot ezzel kapcsolatban, senki mivel senki nem tudott használható ötlettel szolgálni, úgy döntöttél, hogy inkább a saját megérzéseidre fogsz hallgatni. Hosszas fejtőrés után végül sikerült kitalálnod, hogy egy saját készítésű ajándékkal fogsz neki kedveskedni, méghozzá egy vadonatúj, zöld pólóval, amit mindennap látni szoktál rajta. Mivel anyukád már egész kiskorodban megtanított téged a varrásra, ezért nem jelentett számodra túl nagy kihívást, hogy elkészítsd. Miután beszerezted az ehhez szükséges dolgokat hozzá is kezdtél, ami végül 5 órádba került. Miután végeztél, kerestél néhány csomagolópapírt, majd a becsomagolt ajándékot átkötötted egy szalaggal, ami után már csak annyi volt a feladat, hogy kivárd, amíg eljön az az a bizonyos nap...
Vacsora után végül elé álltál, izgatottan átnyújtottad neki az ajándékot. Amikor kinyitotta szemei felcsillantak, amint megfogta kezeiben a ruhadarabót, halvány mosolyra húzta ajkait. Azért kíváncsiságból még rákérdeztél, hogy tetszik-e neki, amire csupán ez volt a válasza: ,,Amit te készítesz nekem annak csak örülni tudok.
Eren veled ellentétben nem kér segítséget senkitől, hiszen úgy gondolja elég jól ismer már, végül úgy döntött, hogy egy nyakláncot fog neked adni, mert tudja mennyire szereted az ékszereket, valamint kedvenc parfümöddel fog meglepni. Miután Eren befejezte a vásárlást, otthon elhelyezte szerzeményeit egy ajándéktasakban, majd lent a nappaliban már tűkön ülve várta, hogy haza érkezz. Néhány órányi türelmetlen várakozás után, végre betoppantál. Eren azonnal a kezedbe nyomta ajándékát, amint megnézted mit is kaptál, egy hálás mosolyra húztad ajkaid, és megköszönted.