❤️Ahogyan elcsábít/Ahogyan elcsábítod❤️

58 5 0
                                    

Ritka alkalmak egyike, mikor Erenre rájön az 5 perc és az ágyba akar csábítani valamilyen módon, amire még külön készül is. Legtöbbször teljesen spontán történnek a szeretkezéseitek, de előfordul az is hogy csak veled akar lenni, és nem foglalkozva, azzal mennyire vagy elfoglalt, megpróbálja magára hívni a figyelmed. A legelső, amit ilyenkor szokott tenni, hogy leveszi magáról a pólóját, és félmeztelenül járkál elöted a házba. Ha erre nem reagálsz, akkor következik az, hogy a hátad mögé lopakodik, és átkarolva a derekad, lágyan belecsókol hajadba, amitől akaratlanul is kiszökik néhány jóleső és meglepett sóhajtás ajkaidon, ami számára már felér egy fél sikerrel. Azonban létezik még egy dolog, ami a 100%-os sikert jelenti számára, és ez egyúttal a gyenge pontod is. Ugyanis legyen bármilyen hangúlatod, egyszerűen nem tudsz ellenállni annak a kellemes érzésnek, amikor esténként, mikor már mindketten az ágyba fekszetek, Eren hozzád préselődik. Mindamellett, hogy érzed forró bőrét, valamint egyenletes szívverését, igyekszik férfiasságát is a fenekedhez dörgölni, ami alatt a nyakadba fúrja fejét, a füledbe suttog néhány perverz mondatot, ami alatt akaratlanul is pír szökik az arcodra. Ha pedig ezt sikerül elérnie, szembefordít magával és minden vágyát  beleadva ajkaidra tapad, amivel sikerül annyira elködösítenie a gondolataidat, hogy a következő pillanatban arra eszmélsz fel, hogy föléd tornyosulva igyekszik minél jobban ellazítania téged az apró puszijaival, amiket tested minden egyes négyzetcentiméterén elhelyez rajtad. 

Erennél két végleg létezik: van amikor semmi a világon nem tudja kizökkenteni, de van amikor elég csupán a kelleténél kicsit több nőiességet magadra erőltetned. Ami az esetek 100%-ában be szokott jönni, az az, amikor felajánlod neki hogy megmasszírozod a hátát, amire sose szokott nemet mondani, hiszen mi sem nyújthat kellemesebb érzést, mint egy fárasztó és hosszú nap után, egy kicsit megdögönyözöd a lestrapált izmait, amit néhány jóleső sóhajjal díjaz. De te persze nem állsz meg a vállainál és a hátánál, kezeiddel lentebb vándorolsz, egészen a hátsó fertályáig, amibe aztán jó erősen bele  is markolsz, közben ajkaiddal végigcsókolod nyaka vonalát, majd lentebb haladva izmos hátára is helyezel néhány kisebb puszit, amire persze egy mély és elégedett nyögés a reakciója, viszont nem ellenkezik, csupán élvezi a helyzetet, hogy ezúttal te próbálod meg kényeztetni őt.

//Bocsi a helyesírási hibákért, csak beteg vagyok és nem tudtam úgy figyelni//           


Eren Yeager Boyfriend  PreferencesWhere stories live. Discover now