❤️Amit nem szeret benned❤️

34 7 0
                                    

Ahogy a jó tulajdonságaidból, úgy a rosszakból is van néhány, amiket kifejezetten nem szeret benned. Az első hogy néha még nála is lobbanékonyabb tudsz lenni, ami miatt nem tudsz uralkodni az indulataidon. Ilyenkor mindig megpróbál lenyugtatni és higgadtságra ösztönözni. A másik ilyen negatívnak mondható tulajdonságod az a kritikusságod, ami önmagában még nem is lenne akkora probléma, hiszen mindenkinek megvan a saját véleménye adott dolgokkal kapcsolatba, azonban te néha képes vagy túlzásokba esni és mindenben észre venni a hibát. Ebből következik, hogy maximalista vagy, ami igazából jelenthet jót is és rosszat is, de most csak a rosszabik oldalát fogom kifejteni. Ha valamit tervezel, akkor annak pontosan úgy kell történnie, máskülönben felborul benned az egyensúly, és ezáltal képes vagy tanácstalanná válni. Ezen kívül van még néhány apróság , mint például a piszkálódás, ami számodra csak viccből történik, és a körülötted lévők többsége is érti a humorodat, de ettől függetlenül Eren nem igazán szereti, ha vele kezdesz el kötekedni, ezért őt inkább nem bántod. Vagy az hogy haragtartó vagy, hiszen ha valaki megbánt, akkor az adott illetőnek nagyon tepernie kell nálad, hogy elnyerje a bocsánatodat.       

Eren Yeager Boyfriend  PreferencesМесто, где живут истории. Откройте их для себя