Talán nem leplek meg azzal, ha azt mondom, kettőtök közül te vagy az engedékenyebb szülő. Mindig próbálsz gyermekeitek kedvébe járni, ha valamire nagyon vágynak, azt te minden esetben próbálod teljesíteni, te vagy az akihez elsőként odamennek, amikor játszani támad kedvük, vagy ha éppen egy kis zsebpénzre van szükségük. Te vagy a gondoskodóbb, lévén, te töltöd az anyai szerepet. Eren a szigorúbb fél szerepét tölti be. Arra viszont sose lenne képes, hogy kiabáljon, vagy megüsse a gyermekeit. Ő az akivel a gyerkőcök tanulni szoktak, ha pedig valamivel el akadnak házi feladat írás közben, akkor hozzámennek oda segítséget kérni. ezen kívül ő a védelmezőbb kettőtök közül. Ha neked valamilyen okból kifolyólag nincs időd játszani velük, oda mennek apjukhoz aki egy kis noszogatás után beadja a derekát, és leül velük társasozni, vagy épp bújócskáznak. Eren gyakran ölelgeti az ő kis szeme fényit, ugyan is nagyon ki vannak éhezve a szeretetére.
És még egy plusz dolog: Vannak olyan éjjelek mikor gyermekeitek megjelennek a hálószobátokban, ilyenkor általában Eren kell fel és befekteti őket az ágyatokban. Hiszen ő is nyugodtabban alszik, mikor mind három személyt maga mellett tudhatja akiket a legjobban szeret.
Ha írnék még egy hasonló ,,könyvet˝ akkor melyik aot lányról/fiúról olvasnátok el szívesen? (Leviról nem írok sorry)