Ma van Erwin Smith születésnapja, aki azt találta ki erre a jeles eseményre hogy, a felderítő egység minden egyes tagját megvendégeli egy esti mulatság formájában. Mivel egyetlen kikötés volt, mégpedig az, hogy mindenki elegáns ruhába jelenjen meg, ezért te már a bál előtt egy héttel izgatottan kezdted el keresgélni a számodra tökéletes ruhát. Eren nem volt annyira izgatott, eleinte ki sem akart öltözni, de végül rávetted. A mulatság előtt egy nappal meg is találtad a tökéletes ruhát. Ami egy gyönyörű világoszöld színű, csipkével ellátott ruha volt. Az ünnepség délelőttjén te már tűkön ülve vártad, hogy végre elérkezzen az este. Mindent alaposan elterveztél. Több órán keresztül készülődtél, hogy minden a legtökéletesebb legyen: Hajat mostál, kisminkelted magad a ruhához passzoló színekkel, és még a hajad is begöndörítetted, két oldalt egy-egy tincset hátratűztél, hogy ne lógjon a szemedbe, végezetül pedig felvettél egy fekete magassarkút. Eren teljesen máshogy ált hozzá ehhez az egészhez. Ő csak egy órával az ünnepség előtt kezdett el kész készülődni. Az ő választása egy fekete öltönyre, és egy hozzá passzoló fekete nyakkendőre esett, ami összességében keltett egyúttal laza, de mégis elegáns összhatást. Amint megpillantottad, szinte még a szád is tátva maradt. Az ő reakciója is hasonló volt, miközben hízelgő bókokkal halmozott el téged. Amint oda értetek már javában ment a keringő, te csak csodálkozva figyelted a párokat közben azon agyaltál hogy te még sosem keringőztél. Gondolatmenetedből Eren zökkentett ki, mégpedig azzal, hogy meghajolva előtted, kinyújtotta feléd jobb kezét, míg a balját a háta mögé tartva felkért téged egy táncra. Megfogtad a kezét, ő pedig gyengéden elkezdett húzni a táncparkett felé. Eleinte nagyon nem ment neked, össze-vissza botladoztál, Eren ezt látva kicsit lassabbra vette a tempót a zenéhez képest. Igyekeztél követni minden egyes lépést, ő pedig erősen megtartva irányított téged, amihez egy idő után hozzá szoktál, és már a tánc is jobban ment neked. A végén pedig már teljesen profivá váltál. A táncotokat próbáltátok feldobni néhány forgással is. A szívetek egy ritmusra vert és egyszerűen képtelenek voltatok levenni egymásról a szemeteket. Annyira varázslatosnak érezted ezt az egészet, mintha belecsöppentél volna a mesék világába, ahol te vagy Hamupipőke, Eren pedig a szépséges herceg aki életed végéig melletted fog maradni.