1. Fejezet

499 15 0
                                    

5 év telt el azóta, hogy Katelyn Dumas ott hagyta New Orleans-t. Ott hagyta a családját, a barátait és ott hagyta a szerelmét. Az első év elején vándorolt, teljesen nomád, farkas életet élt, persze táplálnia kellett a vámpír oldalát is, így néha-néha megbűvölt egy szembe jövő embert, vagy kirabolt egy kórházat. A természet közelségére vágyott. Letelepedett Oregonban, a Siuslaw nemzeti erdőben, az erdő mellett húzódó tengerparton beköltözött egy kis faházba. Minden egyes nap a parton sétált és élvezte a napsütést, több száz kilómétert tett meg farkas alakban. Egyre könnyebben és fájdalommentesen változott át. Jóban lett egy közeli indián rezervátumban élő törzzsel. Nagyon sokat segítettek neki megérteni az érzéseit és nyitni a az új felé. Külsőleg is teljesen megváltozott. Barna hajába rózsaszín tincseket tetetett, ruháiból elfogytak a fekete darabok, már csak a természet színeit viselte magán.

A második évben délebbre költözött és egy Grand Canyon melletti erdőben telepedett le. Rengeteget túrázott, de nem viselte jól a rekkenő hőséget, ezért északabbra vándorolt. Salt Lake Citybe költözött, furcsa volt neki ennyi emberrel találkozni azok után, hogy másfel évig alig találkozott párral, de most ezt is élvezte. Nem ápolt szoros kapcsolatot senkivel, nem akart barátkozni, teljesen magára koncentrált. Elijah minden egyes nap eszébe jutott és várta, hogy mikor láthatja újra. Észrevétlenül is egyre közelebb vándorolt New Orleanshoz. Az utolsó pár évét az Appalache hegységben töltötte. Megismerkedett egy farkas falkával, akik befogadták. Bár még mindig nem akart barátkozni senkivel, mégis jóban lett a falkájának 2 tagjával. Hayley Marshallal és Tyler Lockwooddal. Utóbbi ismerős volt neki Mystic Fallsból. Kiderült, hogy Klaus visszatért oda és Elena vérét felhasználva elkezdett hibrideket teremteni, ám mindegyikőjük valahogyan Klaus sarjává változott, vagyis nem tudtak Klausnak nemet mondani, így Tyler elmenekült és itt sikerült megtörnie a sarj kötődését. Azt is megtudta tőle, hogy Caroline barátja volt sokáig, de a lány összejött Klaussal, így szakítottak. Damonről évek óta senki sem tudott semmit, Stefan pedig Elena halála óta csak Caroline-al és Bonnieval volt hajlandó beszélni.

Egy nap úgy döntött, hogy eleget foglalkozott magával, teljesen rendbe rakta az érzéseit, úgyhogy visszaköltözik New Orleansba. Sikerült megvennie egy lakást, ami a Mikaelson házzal szembeni tömbben volt. Az erkélye pontosan egy szintben és szemben volt Klauséval.

Úgy döntött, hogy nem fedi fel azonnal magát, egy helyre azonban szívesen járt, bár titokban és éjszaka. Úgy hallotta, hogy Marcel Gerard vámpír edzőteremmé alakította át a Szent Anna templomot. Egyik este fel is kereste a helyet. Kapucnija az arcába volt húzva és megállt a bejárati ajtó mellett, arra várva, hogy kiürüljön a hely. Mikor már csak Marcel volt bent, odament hozzá.

- Épp zárok. – szólt a lányhoz fel sem nézve a rend rakásból.
- Hát így kell üdvözölni egy régi barátot?
A férfi azonnal felemelte a fejét és a lányra nézett, aki lehajtotta magáról a kapucniját.
- Katelyn Dumas... - húzta félmosolyra száját.
- Nos, állunk még itt egy darabig, vagy szét rúghatom a segged? – vigyorodott el a lány, mire a férfi is így tett és a küzdőtérre léptek, ami körbe volt kerítve egy ketreccel.
Szinte be sem léptek, Katelyn kigáncsolta a férfit.
- Talpra! – utasította.
- Ugye tudod, hogy lenne mit megbeszélnünk? – tápászkodott fel a férfi.
- Előbb bunyó, aztán duma. – azzal hasba vágta a férfit.
Marcel kicsit megtántorodott, majd felszívta magát és a lánynak rontott. Jó ideig küzdöttek, végül Katelyn szorította a földre Marcelt, aki feladta a harcot. Levegő után kapkodva törölköztek meg.
- Klausék tudják már, hogy itt vagy?
- Nem és egyelőre nem is szeretném, ha tudnák. Esküdj, hogy nem szólsz nekik – nyújtotta a kezét a férfi felé. Marcel kezet rázott vele.
- Jól itt hagytál minket.
- Tudom és sajnálom. De nem bírtam itt maradni.
- Elijah szörnyen kibukott.
- Tisztában vagyok vele.
- Szerintem azóta sem heverte ki.
- Remélem. – bizakodó mosoly húzódott a lány ajkain. – ugyanis én sem vagyok túl rajta.
Jó darabig beszélgettek még, Katelyn mindent elmondott neki, hogy merre járt, kikkel találkozott és Marcel is elmondta mi az, amiről lemaradt ez alatt az 5 év alatt.

Into your Mind [✓]Where stories live. Discover now