2. Fejezet( ,,Felesz vagy mersz?")

268 9 0
                                    

————-Sarah———-
Már egyre jobban éreztük magunkat,s mikor Phoebe egy pillanatra magamra hagyott hirtelen mellettem termett egy alak. Abban a pillanatban mikor rájöttem,hogy a bizonyos alak Isaac Petersonhoz tartozik,az arcom paradicsom árnyalatúvá vált. Nehezemre esett,de végül megszólaltam.
- Miaz, eltévedtél?-habogtam.
-Pontosan jó helyen vagyok- válaszolta egy mosoly kíséretével,amitől minden lánynak kiugrik a helyéről a szíve. Legalábbis az enyém igen. De a női tekintetek többsége is ezt igazolja.
- Nocsak,nocsak kit látnak szemeim? A híres Isaac Peterson.- tért vissza a barátnőm majd Isaac hátára sózott egyet,mire az említett fiú nevetve fordult felé.
-Phoebe! Jó újra látni.- ölelte meg a barátnőmet Isaac. Újra ? Phoebe és Isaac ismerik egymást ?
- Nem is mondtad,hogy ismeritek egymást ?!- intéztem a barátnőm felé a kérdésem,ami inkább szemrehányásnak hatott.
- Egyszer-kétszer együtt buliztunk  -válaszolta nemes egyszerűséggel.
- Jut eszembe, akár most is játszhatnánk mint a régi szép időkben.- javasolta Isaac pedig egyetértően bólintott.
- És mit fogunk játszani? Hét perc mennyországot ?-kérdeztem nevetve tőlük tudva,hogy biztos valami normálisabbat. De tévedtem!
- Közel jársz,de mégsem. Felelsz vagy merszet. Vetkőzéssel.- válaszolt Isaac ugyanúgy nevetve.
-Micsoda? Ugye nem gondoljátok komolyan?- döbbentem meg,mivel a gimiben mindig kínos dolgok sültek el az ilyen játékokon. Hát most sem lőttem mellé.
- Dehogyisnem.- helyeselték  együttesen.
...
Végül belementem.  Mivel már sötét volt, a tűz köré ültünk le játszani.
- Nos akkor kezdjünk neki.- javasolta Hollis, akit idő közben mutattak be.
- Ki kezdje?- kérdezte James, Isaac legjobb barátja.
- Mivel vannak új tagok is javaslom,hogy kezdjék ők. Amolyan beavatásként. - ajánlotta fel Isaac miközben a szemembe nézett. James felé fordult majd a fülébe súgott valamit. A fiú arca hirtelen elpirult,szóval ha a megérzéseim nem csalnak, James érzékeny pontra tapinthatott,ami Isaacnél egyet jelenthet. Csajok.
- Szóval Sarah- kezdett bele Scott. Szintén a baráti társaságuk tagja. -Felesz vagy mersz?- érdeklődött hozzám intézve a szavait.
- Egyszer élünk, szóval miért is ne? Merek.- Válaszoltam nemes egyszerűséggel,nem gondolkodva. Azt hiszem jobban járok ha nem vagyok ilyen bátor...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now