1. Fejezet(,,Nem csalnak a megérzéseid...")

358 10 0
                                    


1 hónappal korábban
-Sarah siess már így is késésben vagyunk!- kiabált a legjobb barátnőm Phoebe.
- Csak egy pillanat!- szóltam vissza neki halál nyugodtan,mire mégjobban felkapta a vizet.
-Hogy bírsz halál nyugodt lenni,még akkor is mikor, késésben vagyunk?- egy pillanatra elhallgatott majd folytatta. -Ez lesz az idei év legjobb bulija- majd csacsogott tovább lényegtelen dolgokról. Azon törtem a fejem miközben felkentem a számra az új tűz piros rúzsomat,hogy ennek a lánynak hogy van ennyi energiája. Egy levegővel elmond egy egész könyvet.
-Na látod már kész is vagyok- és kiléptem a fürdőszobából. A barátnőm tekintete a háromszorosára nagyobbodott,majd megszólalt.
-Húha csajszi , elképesztően jól nézel ki. És meg kell hagyni,ez a piros rúzs állati dögös .-mondta.
- Azért te sem panaszkodhatsz. Na gyere te boszi,induljunk.- az évek alatt szokásunkká vált ez a kifejezés.

...
-Ez a buli tényleg jónak ígérkezik-erősítettem meg a barátnőm állítását mikor beléptünk a helyszínre.
- Egyet jegyezz meg! Ha buliról van szó,nekem mindig igazam van- mondta,de mielőtt felfogtam volna mit mondott megállt bennem az ütő.
-Ki az a pasi ott szemben? Állati jól néz ki.- kérdeztem a barátnőmet.
-Isaac Peterson. Az egyetem focicsapatának kapitánya. Minden csaj álma.- felelte Phoebe.
- Miért van olyan érzésem,hogy a pasi az egy éjszakás kalandok koronázatlan királya?- érdeklődtem.
- Fogalmazzuk úgy,hogy nem csalnak a megérzéseid.- kacsintott egyet ,majd mindkettőnkből kitört a nevetés.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok ! <3
Már egy ideje gondolkoztam azon,hogy belekezdek egy új történetbe és végre ennek is eljött az ideje.
Remélem tetszeni fog nektek,és ezt is szeretni fogjátok!
Legyen csodaszép napotok!<33
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now