4. Fejezet(,,..térden állva nem könyörögsz")

225 8 0
                                    

—————-Sarah—————
Atya úr isten! Isaac Peterson megcsókolt,és nem is akárhogy...
Nem jutok szóhoz. Az arcom a piros legélénkebb árnyalatára változott.
-Öhhm..el kell mennem-habogtam,majd otthagytam volna őket ha Isaac nem fogja meg a kezem,ezzel maradásra bírjon.
-Minden rendben?-kérdezte.
-Ja.a..Persze. Minden a legnagyobb rendben.-motyogtam az orrom alatt majd véglegesen a női mosdóba igyekeztem.
-Sarah itt vagy?- hasított a levegőbe Phoebe erőteljes hangja.
-Hát persze,hol máshol lennél?-válaszolva a saját kérdésére.-Minden rendben?-
-Hogyne, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne,hogy Isaac Peterson épp az előbb csókolt meg-pirultam bele már csak a gondolatba is.
-Hagyjuk a mellébeszélést boszi, tudom,hogy élvezted. Milyen volt?-
-Na látod Phoebe. Az a legnagyobb gond az egészben,hogy élveztem. Eszméletvesztő.-
-Hogy tessék ? Sarah Jackson kiejtette a száján az eszméletvesztő szót? -tettette a döbbentségét.
-Azt hiszem,ideje hazamenni. Nálam alszunk.-mondtam ezzel lezárva a témàt..
..
Már Phoebe aludt mikor én még mindig fent turbékoltam. Egyszerűen nem bírtam kiverni a fejemből azt a seggfejet. Elképesztően csókoló seggfejet. Micsoda? Jézusom! Ilyenre még gondolnom sem lenne szabad. Azonnal el kell felejtenem!
. Még rengeteg teóriát lejátszottam a fejemben,de végül mind ott ért véget,hogy Isaac Peterson mézédesen mosolyog rám. Majd végül elnyomott az álom.
.
Másnap reggel megdöbbentem amikor a telefonom kijelzőjére vetettem egy pillantást.
Ismeretlen szám: Jó reggelt Bambi! Remélem élvezted a tegnapot,mivel lesz ennek még folytatása. :3
Ui.: a számod a szöszi-boszitól tudom ;)
I. P.

Az előbb tényleg Isaac Peterson írt nekem? És azt állítja,hogy lesz ennek folytatása? Meg van hibbanva!
Sarah: Ugyan,semminek nem lesz folytatása mert a tegnapi csak egy játék volt ! Keress magadnak másik libát akivel szórakozhatsz!
Isaac: Édesem ! Minek gondolsz engem?Mi vagyok én?Libapásztor ?

.Erre már nem válaszoltam.
-Phoebe. Ébredj most! Baj van!-sipítottam.
-Mrghhh-morgott-Mivan?-érdeklődött.
-Te komolyan megadtad a számom annak a szoknyapecérnek?-
-Aahh én ? Dehoogy? Milyen barátnő lennék- vigyorgott még mindig kómásan.
- Idézem: ,,a számod a szöszi-boszitól tudom".-mondtam mélyebb hangot megütve.

_______Phoebe____________
-Mentségemre szóljon térden állva könyörgött érte-mondtam őszintén,de Sarah nem hitte el.
-Na ne mondd. Én meg Hamupipőke vagyok.-válaszolta idegesen.
Én csak vigyorogni tudtam.

Előző éjjel:
,,Nem vagyok meglepve,hogy végül csók lett a vége. Az első pillanattól kezdve izzott köztük a levegő és a többiek is leszűrték.
Sarah elrohant. Egy helyre mehetett,a menekülési bázisra
Indultam volna utánna,amikor is Isaac elállta az utamat.
-Segítened kell boszi!- kezdte
-Ugyan? Miben?-
-Ha egyet találhatok Bambi száma kell a szépfiúnak-üvöltötte James.
- Pontosan. Egy életre leköteleznél- mondta mire elröhögtem magam.
-Azt a gondolatot most verd ki a csinos fejedből. Habár ha jobban belegondolok...
Esélytelen.. Ha csak térden állva nem könyörögsz- először furcsán nézett rám majd elém térdelt.
-Boszi! Kell nekem Bambi száma!-elröhögtük magunkat,majd végül megadtam neki a számát. Közben láttam,hogy James és a fiúk rengeteg képet lőttek a még mindig térdelő csapatkapitányról."

Sarah a fürdőbe baktatott,majd fogtam a telefonom és írtam Jamesnek.
Phoebe :Küldd el Sarah-nak a képet kérlek! Nekem nem hisz.
James: Ezer örömmel;)
.
2 perccel később Sarah nevetve jött elő a fürdőszobájából.
- Nem gondoltam,hogy komolyan mondod.-röhögte.
- Hát persze,hogy nem gondoltad komolyan ,,Hamupipőke."-idéztem a korábbi szavait,majd elröhögtük magunkat.
_________________________
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now