5. Fejezet(,,..lehetek a pap?")

201 8 1
                                    

________Isaac_____________
Hihetetlen ez a lány. Nem tudom kiverni a fejemből. 1 hét telt el az ominózus este óta,de sem az üzeneteimre,sem a hívásaimra nem válaszol. Azt hiszem más eszközökhöz kell folyamodnom. Elővettem a telefonom és felhívtam Jamest.
-Segítened kell!- vágtam a közepébe.
- Neked is szép napot Isaac! Én is örülök,hogy beszélünk.-ironizált.
-Nagyon vicces, el tudnád kérni Phoebe-től Sarah címét? Fontos lenne!-kértem.
-Nocsak! A szépfiút csaknem ugyanaz a csaj érdekli még 1hét elteltével is ?-nevetgélt a vonal végén.
-Őszintén? Nem tudom kiverni a fejemből a mosolyát,azt a két őzike szemet és persze a szédítő csókot.-vallottam be.
-Apám! Te szerelmes vagy! Mikor lesz az esküvő? Lehetek a pap?-röhögte el magát.
- Na elmész a francba.-nevettem el magam én is,majd rányomtam a telefont.
2 perc múlva érkezett a cím.

—————Sarah——————-
El kell felejtenem Isaacet. Az elmúlt egy hétben vagy 6x hívott és úgy 23üzenetet írt. Épp a kedvenc könyvem olvastam mikor kopogtak.
- Egy ismerősöd keres,meg kell hagyni nagyon jóképű- jött be nagyi a szobámba. Várjunk! Mit mondott? Jóképű?
Fogtam magam és elindultam lefelé a lépcsőn az én kis flamingós pacskeromban,felkontyolt hajjal,melegítőnadrágban. Amikor beértem a nappaliba azt hittem rögvest infarktust kapok. Isaac ült a kanapénkon.
Isaac ült a kanapénkon!
-Szia Bambi-köszönt vigyorogva.
-Öhmm.. mit keresel itt Isaac?-kérdeztem döbbenten.
- Pontosabban kit keresek itt?- nézett a szembe a jól megszokott bugyi-leolvasztó mosolyával.
-Isaac drágám,kérsz valamit inni?-kérdezte nagyi a konyhából. ,,Isaac drágám?" A nagyanyám egy áruló.
-Nem köszönöm Naomi!-válaszolta. Atya ég! Tegezi a nagyimat.
-Ti mikor haverkodtatok ennyire össze?- tanakodtam.
-Ohh,hát az első pillanattól fogva működik köztünk a kémia.- kacsintott rám majd elnevette magát.
10perccel később már a szobám olvasófotelében ültem miközben Isaac az ágyamon szétterülve bámult.
-Nem hagynád abba? Ijesztő vagy ilyenkor! - törtem meg a csendet.
- Nagyon szép vagy Sarah-mondta.
- Bókolásból kitűnően érettségiznél.- válaszoltam.
-Ezt most komolyan gondoltam.-majd hirtelen témát váltott.
-El szeretnélek vinni valahová.- kezdett bele.
- És mégis hová?-kérdeztem.
-Az titok- mosolyodott el.

20 perccel később már Isaac kocsijában ültünk.
_________________________
Sziasztok! <33
Meghoztam a következő részt,remélem tetszett!
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now