10. Fejezet(..Talán egy másik életben majd sikerül..)

142 9 0
                                    

Azt mondtad,legyünk csak barátok. Badarság.Én nem tudok ,és nem is akarok csak a barátod lenni.Talán egy másik életben majd sikerül egyszerűen a barátodnak lenni. Miért ilyen nehéz szerelmesnek lenni?
Ilyen,és ehhez hasonló eszmefuttatások zajlottak le a fejemben,mikor meghallottam az ajtó kivágódását. Egyetlen egy ember szokása vagdosni az ajtókat. Mikor még anyuék éltek,apu folyamatosan azon morgolódott,minek Phoebe-nek ajtó,ha úgy bánik vele,mintha egy fazék tetővel.
-Naomi mi történt?-kérdezte Phoebe a nagyit.
-Isaac közölte vele,miszerint nem szeretne elköteleződni,legyenek csak barátok.
-Hát persze...csak barátok ? Kétlem.A vége úgyis mindig az,hogy egymásra találnak mint Rómeó és Júlia.- ezen akaratlanul könnyek szöktek a szemembe ÚJRA.
-Naugye. Végre valaki,aki azon a véleményen van mint én. Bár,ha tanácsolhatom, neki ezt inkább ne említsd,ugyanis menten elsírja magát.- mondta nagyi. Nem tévedett,ugyanis csak meg kellett említeni,nem is nekem,s máris el sírtam magam.
Phoebe arra lépett be,hogy már szinte zokogtam. Nem tétovázott,rögtön odajött,majd karjaiba zárt.
-Ne sírj boszi. Egy szoknyapecér miatt nem érdemes. Annàl pedig,hogy legyetek csak barátok, jobb sztorit is ki találhatott volna,ugyanis senki nem hiszi el ezt a hülyeséget.-mondta,amitől egy cseppel jobb kedvem lett.
Az évek alatt már megtanultam,hogy minden okkal történik. Semmi sem történhet csak úgy. A szüleim balesete óta 2 év telt el,s azóta sem tudtam rájönni,miért történt ez. Mi lett volna,ha fél órával később indulnak el? Mi lett volna,ha lassabban vezetnek? Tán ha a másik sofőr nem iszik,s nem hajt beléjük,a szüleim még mindig élnének. S most mi lett volna,ha Isaac az elején tisztázza,köztünk a dolgokat ? Talán nem ülnék most összetört szívű,csalódott tini lányként az ágyamban,a barátnőm ölelésében.
Bár van amikor nincs választás. A mi esetünkben ez így volt. S ez így van rendjén.
Legalábbis azt hittem...
_________________________
Sziasztok!<33
Ez a rész rögtön a 9. fejezet után fog kikerülni ez azért van,hogy ne tépásszam az idegeiteket a várakozással. A 10.részben fény derült Sarah ún. titkáról,s,hogy miért okozott benne az Isaac-kel való se veled se nélküled kapcsolatuk vége ekkora fájdalmat,és csalódást.
Ha tetszett nyomj egy vote-ot,hogy én is tudjam! :)
További Szép napot nektek!
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now