8. Fejezet (,,hozzám vágtad a pudingodat?")

155 8 0
                                    

-Elugrom Nataliehoz egy kicsit dumcsizni-jött be a szobámba a nagyi húsz percen belül már sokadszorra.
Bólintottam. Legalább míg távol lesz,nem fog gátolni a sorozatom nézésében. Épp a nagy pénz rablás első évadát nézném,ha nem zavarna meg minden második pillanatban. Már vagy 6x állítottam meg,és kezd az agyamra menni a folytonos kiváncsiskodása. Natalie egyébként a nagyanyám legjobb,egyben legpletykásabb barátnője.
-Ha éhes vagy rendelj magadnak pizzát-mondta,majd amilyen gyorsan bejött,úgy ki is slisszolt.
Csodás. Már megint pizza és még csak szerda van. Az elmúlt két napban a sulin kívül nem találkoztam Isaac-kel. Hazudnék magamnak,ha azt mondanám, nem hiányolom. Ebben a percben is róla fantáziálok.
Fél óra,és egy új rész végignézése után a gyomrom emlékeztetett, miszerint ideje újra táplálkozni. Felvettem a szokásos flamingós mamuszom,majd elindultam keresni valami ehetőt. Végül a pudingra esett a választásom. Igaz,nem rendes kaja,de jobb,mint a semmi.
Épp elővettem a szekrényből a jó edényt,mikor is hallottam, hogy valaki matat a zárban.
Á, biztos a nagyi jött haza. Gondoltam magamban.
- Ilyen hamar meg is jöttél? Még el sem mentél.- szóltam ki a konyhából.
Nem érkezett válasz. Félelmet keltett bennem,de a kiváncsiságom erősebb volt,ezért odamentem megnézni.
Az ajtó nyitva volt. Mi az isten ?
Becsuktam az ajtót,s valaki hátulról hirtelen megragadta a derekam. Mivel jobb ötletem nem volt,és totál megijedtem,hozzávágtam a kezemben tartott zacskót.
-Jézusom te lány-sajdult fel egy ismerős hang. Isaac? Mi a fenét keres itt?
-Isaac? Meg vagy te hibbanva?-kérdeztem,a falat tapogatva miközben a villanykapcsolót kerestem.
-Te most komolyan hozzám vágtál egy pudingot?-röhögte el magát.
-Idióta vagy! Rám hoztad a frászt,majdnem hívtam a zsarukat-mondtam,nem túloztam. Tényleg megfordult a fejemben,hogy ki kéne hívni a rendőrséget.
-Mi a szentséges eget keresel itt ha szabad kérdezni?-néztem rá kíváncsian.
-Unatkoztam-vonta meg a vállát.
-És az feljogosít arra,hogy betörj hozzánk?-húztam fel a szemöldököm.
-Ja nem. Naomi mondta,hogy egyedül leszel,s azt,hol találom a pótkulcsot-világosított fel Isaac. Beszarás. Nagyon úgy néz ki,a nagyim a fiú újdonsült barátja lett.
-Nagyon megijesztettél. Mostmár vagy itt maradsz,vagy infarktust kapok előbb-utóbb,s a te lelkeden fog száradni a halálom- azt hitte viccelek,mivel elröhögte magát, aztán rájött,hogy én komolyan gondolom.
-Vigyázok rád Bambi.- majd magához húzott és megölelt. Borzasztóan jól esett. Említettem már,mennyire jó az illata? Bár a kinézeténél nem jobb. Haját a szél az idefelé úton szétfújta. Az öltözködést ő sem vitte túlzásba. Szürke melegítőnadrág, fekete pulcsival. Valószínűleg neki is hasonló volt ma a programja,mint nekem. Na mindegy is, így legalább nem félek. Megnyugtat a közelsége.
Végül megcsináltam a pudingot,hogy neki is jusson,majd leültünk a kanapéra és bekapcsoltam lent a netflixet,s néztük tovább a nemrég elkezdett sorozatomat. Nem sokat fogtam fel belőle,mivel folyton fecsegett valamelyikünk. Egy idő után már nem is néztük a sorozatot,egyszerűen csak beszélgettünk lényegtelen dolgokról. Hihetetlen,de belülről Isaac nem az a tipikus bunkó rosszfiú. Figyelmesen hallgattuk egymást, észre sem vettük az idő múlását.
Reggel arra ébredtem,hogy az egyik kezem brutális módon el zsibbadt. Kinyitottam a szemem, s azt hittem halucinálok, amikor megpillantottam az alattam szundikáló Isaac-et. Egész éjjel a mellkasán feküdtem ? Nagy valószínű,mivel a kanapénk nem valami széles. Nem bánom,mivel nagyon jól aludtam. Még mindig isteni az illata.
Percekig csak bámultam,majd egyszercsak csukott szemmel megszólalt.
-Ijesztő-csak ennyit szólt. Hangjára a gyomromban élősködő pillangók is felébredtek.
-Micsoda?- kérdeztem halkan.
-Bámulsz-ásított bele a szavacska végébe.
-Túl tökéletes vagy-suttogtam,mire a fiú arcán megjelent mézédes mosolya. Azt hittem menten elájulok. Azt hiszem kezdek belehabarodni...
_________________________
Sziasztok !<3
Meghoztam a kövi részecskét. Ez jóval hosszabb lett,mint az eddigi részek. Nagyon kitettem magamért,remélem tetszett nektek! Kérlek nyomj egy vote-ot ha tetszett,hogy én is tudjam.
Puszi nektek!
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now