13. Fejezet(...ennyit az terveimről...)

189 8 2
                                    

-Nocsak,nocsak. Valaki nem itthon töltötte az éjszakát ?-kezdett cukkolni nagyi a kérdéseivel,habár pontosan tudta a választ.
-Ne fáradj nem fogok részletekbe bocsájtkozni!-lomboztam le,majd ott hagytam.
A szobámba érve átöltöztem, és nekiálltam a leckémnek. Hétvége révén nem kellett kapkodnom. Próbáltam Isaacet kiverni a fejemből és amit elmesélt az életéről de nem jártam sikerrel. Egyre többször férkőzik az elmémbe az a gondolat, milyenek lennénk együtt. Egyszer olvastam egy könyvet, a csúf szerelmet, Colleen Hoovertől amiben a főszereplő mesél arról,hogy milyen amikor megtetszik az embernek valaki.
Nahát egyet kell értenem vele. Az egyik pillanatban még teljesen abban a hitben voltam,hogy a tanulmányaimra és a mentális egészségemre fókuszálhatok, erre tessék. Az első adandó alkalommal berobban az életembe egy fiú. Akibe belehabarodok,mint keverőlapátba a tészta. Tudom érdekes hasonlat,de jelen pillanatban ez írja le leginkább az életem. Szóval ennyit az terveimről.
____________________________
Sziasztok!
Tudom baromi rég volt rész,és a mostani is elég rövidke lett de igyekszem visszatérni.
Remélem tetszik ez a rész is((ha egyáltalán valaki eljut idáig a történetemben))😅
~R~

Csak Barátok? KétlemWhere stories live. Discover now