᯽᯽᯽

926 51 21
                                    

Genç kız kimliğini söylediği için pişmandı, ancak bunun yanında her ne kadar daha hiçbir şey olmamasına rağmen kendini rahatlamış ve aynı zamanda ihanet etmiş gibi hissediyordu.

Çünkü; Kediciği ile birbirlerine kimliklerini - birbirlerinden başka - kimseye göstermeyeceklerine yemin etmişlerdi, ilk tanıştıklarında.

Ancak şimdi çok fazla şey değişmişti. Marinette bunu Kara Kedi'ye söyleyemezdi.

O zamandan bu zamana çok şey değişmişti. Kendini 'Ben bir gardiyanım, o ise sadece Mucize kullanıcısı. Benim işim daha zor. Buna mecburum.' diyerek avutmaya çalışmıştı kendi içinde.

︎☾︎︎❣︎☽︎

Kimliğini Alya'ya söylediği günün akşamı North Parnnes Kulesi'nin tepesinden Eyfel'e diktiği bakışları pek içler açıcı değildi.

Çatık kaşlarıyla yaşadıklarını kafasında ölçüp tarttıktan sonra yüzündeki ifadeyi bozmadan geleceği bilmeden emin olabileceği tek şeyin bu olduğuna emin oldu ve fısıldadı.

"Kara Kedi benim kimliğimi asla  öğrenmemeli."

︎☾︎❣︎☽︎

Ve kestik!

Selam ponçikler! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

▪︎ Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
▪︎ Uğur Böceği'nin "Kara Kedi benim kimliğimi asla öğrenmemeli." cümlesinde ne demek istedi?

Yorumlarınızı bekliyorum ve sizleri seviyorum.

Sonra görüşürüz💜







✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin