᯽᯽᯽

609 46 10
                                    

Rocktear - Part 2 -

Adrien odasının penceresinden içeri atladı.

Plagg anında peynirlerin arasında bitmişti. Adrien elini çenesine koyup düşünmeye başladı.

"Plagg. Rena Rouge'u gördüm ama çok- farklıydı."

"Tamam, Adrien. İyi, görmüşsün. O da bir kahraman."

"İyi de form değiştirmiş gibiydi. Mor tonlarda bir giysisi vardı ve sanki bizi gözetliyordu. Bugün acayip rahatsız oldum ama..."

"Ama ne?"

"... Mucize'yi Uğur Böceği verdiğine göre ona güvenmek zorundayım.

☾︎❣︎☽︎

Sabah Adrien okula gittiğinde Nino'yu baloncuk üfleyip dedektif kıyafeti giymiş bir şekilde bulmayı beklemiyordu.

"Nino?" diye sordu tereddütle.

Fakat cümlenin devamını getiremeden Nino onu kolundan tutmuş, okulun kazan dairesine getirmişti bile.

Adrien şaşkınlıkla etrafı incelerken sadece "Wow!" diyebilmişti.

Kendine geldiğinde "Bunları ne zaman hazırladın?"

"Burada soruları ben sorarım."

"Tamam, sorun ne peki?"

Elini hızla masaya vururken yanıtladı Nino.

"Sorun ne mi?! Sorun Kara Kedi! Alya ile aralarında bir şeyler olduğunu düşünüyorum."

"Bunu da nereden çıkardın? Onların arasındaki ilişki sadece süper kahraman-hayran ilişkisi olabilir. Birbirlerini zar zor tanıyorlar."

"Onları videoya aldım."

Videoda Kara Kedi ve Alya bir şeyler konuşuyorlardı. Videonun sonunda da sarıldıkları bir an vardı ve bu sarılma tamamen dostçaydı. Fakat Nino anlamamakta ısrar ediyordu.

"Nino! Sadece bir video ile emin olamazsın."

Ellerini sarışın gencin omuzlarına yerleştirdi. Gözlerini kaçırarak "Bilmediğin şeyler var." dedi ve gözlerini Adrien'ın dikti.

"Alya... Bir süper kahraman. O... o Rena Rouge."

"R-Rena Rouge mu?"

Sarışın gencin göz bebekleri yuvalarından fırlayacaktı.

"Kimlikerin gizli olması gerektiğini sanıyordum. Uğur Böceği bunu asla kabul etmez!"

"Cidden mi? İkimize Mucize'leri aynı anda veren oydu. Ben Kaplumbağa'yım."

"Hım, tamam. Atladığın bir şey var. Kara Kedi'nin Uğur Böceği'ne âşık olduğu gerçeği."

"Ben şüphemde haklıyım."

Nino sinirleniyordu. Birkaç saniye sonra çoktan Shadow Moth'a kurban olarak gitmişti.






✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin