᯽᯽᯽

522 32 31
                                    

Uğur Böceği, böcek telefonunu açıp Kara Kedi'ye sesli mesaj bıraktı.

"Kara Kedi..." diyebildi zorlukla.

"Sana ihtiyacım var, hiç olmadığı kadar. Lütfen çabuk gel..."

Yanaklarından süzülüyordu gözyaşları. Kısa bir süre sonrasında arkasında sarışın kahraman belirdi. Çubuğunu beline yerleştirken "Leydim..." dedi.

Uzun zamandan beri ona ilk kez "Leydim" diyordu.

"Bu acil çağrıda neydi?"

Uğur Böceği bir şey söylemek yerine kafasını Kediciği'nin bedeninin içine gömdü. "Ben... Ben çok büyük bir hata yaptım."

Kara Kedi ne olduğunu anlamıyordu. Kollarını ince bedene sardı. "Ağlama, Leydim. Ne oldu?"

Uğur Böceği dolu gözlerini yeşillerle buluşturdu. "Ben Rena'ya kimliğimi söyledim." Kara Kedi hızla ayrıldı.

"Ne, ne dedin sen?" Başını iki yana salladı. "Lütfen bunun gerçek olmadığını söyle."

Uğur Böceği bakışlarını kaçırdı. "Ne demek Rena'ya söyledim?! En başından beri yanında savaştım, sana güvendim. Her türlü şeyi beklerdim ama bunu değil!" deyip sinirle sopasını eline aldı.

"Bana neden güvenmediğini asla anlayamayacağım kesin!" Sevimsiz bir bakışla uzaklaştı.

Genç kahraman artık ayakta zor duruyordu. Dokunsan kırılacak bir dal gibi hassastı.

Dizlerinin üstüne çöktü. Başını öne eğmişti.

"Sonsuza dek yalnız olmalıyım. Bu benim lanetim." diyerek burnunu çekti. "Sevdiklerimi birer birer kaybediyorum"

Gözyaşları yanaklarından süzülüyordu. Çok fazla acı çekiyordu. Hep ihanete uğramıştı.

Yaşadıkları çok ağır geliyordu fakat yine de her şey iyiydi. Ta ki siyah kelebek yoyosuna girene kadar.

"Princess Justice! Seninle tanışmak büyük bir onur." dedi Shadow Moth.

Uğur Böceği ise akumalandığının farkındaydı ama ona yenilmeyecekti.

"Sırlardan yorulduğunun farkındayım. Bir çocuk için bu kadar yük çok fazla. Arkadaşların gülüp, eğlenirken sen neden yapmıyorsun?"

"Sana katılmayacağım, ben ele geçiremeyeceksin." deyip başını tuttu.

Alya daha fazla dayanamayıp ortaya çıktı ve Uğur Böceği'ni sakinleştirmeye çalıştı ama nafile.

"Bu dünyaya adalet biraz adalet gerekmiyor mu?"

Daha fazla karşı koyamamış, gücü almıştı.

Peki şimdi ne olacaktı? Uğur Böceği akumalandıysa akuma nasıl çıkacaktı?

&&&

Evet, bomba patladı. Kedi çantadan çıktı. Düşünceleriniz neler?
Oy/Vote vermeyi unutmayın.




✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin