Genç kahraman zihnine iyice odaklanıp Mucizesi, yaratma gücü bulunduran Mucize ile tamamen soyutsal bir bağlantı kurdu.
Etrafını pembe ışıklar kaplarken gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.
Saçları omzunun 3-4 parmak daha aşağısına doğru uzayarak 2 yandan toplanmıştı. Kalça kısmını siyah benekler yerine parlak, quantum bir yapıya sahip renk kapladı. Ayakları ise altına siyah bir taban almıştı ve bunun yanında boynuna fermuar benzeri bir aksesuar gelmişti.
Genç kız dönüşümü tamamlayıp gözlerini yumdu. Yoyosunu açarak içinden yakaladığı akumanın kalan tozlarından bir Sihirli Tılsım yarattı.
Adı gibi kendisi de çok özeldi bu tılsımların.
Sihirli Tılsım'ların gücü olumsuz duygular hissetse bile onu akumadan koruyan bir kalkandır.
Bir Sihirli Tılsım'a sahip olmak için akumanın kalıntılarının kullanılması gerekir.
Uğur Böceği yüzünde bulundurduğu hafif tebessümle orta yaşlı adamın avucuna minik tılsımı bıraktı.
"Bay Ramier, bu tılsım sizi Shadow Moth ve şeytani akumalarından koruyacak."
Adam sevinçle "Ne yani, bundan sonra akuma yok mu?"
Genç kahraman başını olumsuz anlamda salladı. Bay Ramier bu cevap ile güle oynaya oradan uzaklaştı.
Bu olaydan sonra Rena Rouge ve Uğur Böceği 'Çak Bakalım' yaptılar.
Uğur Böceği sonunda bir ilerleme kaydettiğini düşünürken onu uzaktan izleyen Adrien'ın ağzından dökülen sözler duyulmaya değer sözlerdi.
"Bu kız her şeyiyle inanılmaz."
☾︎❣︎☽︎
Saat akşam 8 sularındaydı. Kara Kedi ve Uğur Böceği buluşmuşlardı.
Sıradan bir çatıda otururken Kara Kedi konuşmaya başladı.
"Kendinizi geliştirmeniz çok hoş, leydim."
Uğur Böceği şaşkınlıkla ona döndü, sordu.
"Gördün mü?"
"Elbette Böceğim. Yapabileceğine dair inancım tamdı."Uğur Böceği tebessümle bakıp gözlerini gökyüzünde çevirdi.
☾︎❣︎☽︎
Selamınhello!
Nabersiniz?
Bu bölüm biraz(!) çerez bir bölümdü. Yakında düğün var, yarın çarşıya (İzmir/Kemeraltı) gideceğim jshdndksbfnsjdnd.
Neyse.
Bölümü sevdiyseniz yorum yapıp oy/vote vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁
Fanfiction"Sonsuza dek yalnız olmalıyım. Bu, benim lanetim." diyerek burnunu çekti. "Sevdiklerimi birer birer kaybediyorum." ✪✪✪ İnsan, güveneceği kişiyi doğru seçmeli. En yakınındakine her şeyini anlatmak ister ama, olmaz. Çünkü üzerine bir gölge düşer: 𝐴𝑠...