᯽᯽᯽

573 36 56
                                    

"P-Plagg" diyebildi titreyen sesiyle. Kara kwami elindeki zarfla, yüzüğü masanın ucuna bıraktı.

Alya ise şaşkınlıkla olanları izliyordu. Marientte masaya yaklaşırken Plagg sordu.

"Alya'nın burada ne işi var?"

Tikki üzgün bir biçimde ona baktı.

"Neden kimse bir şey söylemiyor! Alya kimliği mi çözdü?"

"Ben söyledim." dedi Marinette.

"Ne?!" diye bağırdı.

Genç kız, küçük kwamiye bakmadan masaya yaklaşıp yüzüğü eline aldı ve sımsıkı tuttu. Umutsuzca mavileri yeşillerle buluştu. "Bıraktı, değil mi?"

Plagg küçük yüzgeçlerini bağladı ve başka yöne baktı, kararlı bir sesle "Evet, senin yüzünden! 3. defa bıraktı."

Marinette Plagg'e yaklaşıp avuçlarının arasına alıp eline oturttu. Dolu gözlerle Alya'ya döndü.

"Sana demiştim. O geri gelmeyecek."

"Madem senin için bu kadar önemli, o zaman neden ona hakkettiği değeri vermedin?"

"O benim sadece-"

"Partnerin mi?! Sadece partnerinse ona bir partnerden fazlası gibi davranıp sonrasında uzaklaşıp duygularıyla oynama!"

"Plagg ben-"

"Sen ne?!" Marinette'in elinden havalanıp devam etti. "Tüm Uğur Böcek'leri aynı. Ben seni farklı sanmıştım ama sen en... herneyse. Şu zamana kadar gördüğüm tüm Uğur Böcekleri, Kara Kedi'leri kendilerine âşık edip sonra da kalplerini umursamazca kırıyorlar. Ama o en çok yara alanı. Eğer kim olduğunu bils-"

Tikki'nin omzuna omuz atmasıyla lafı bölündü.

"Herneyse. Artık şunu bil. Kararı kesin. Geri dönmez. Ona olabilecek en büyük zararı da verdin, zaten!"

Bu atışmalara dayanamayan Alya söze karıştı.

"Kara Kedi, Mucizesi'ni kendi isteğiyle bıraktı! Kimse onu zorlamadı! Şimdi kalkıp onu savunma!"

"Sen hiç konuşma, Bayan Tilki!"

Plagg'in bu lafıyla Alya iyice sinirlenmişti. "Alya. Plagg ile ağız dalaşına girmek imkansız!"

"Öyle mi?" dedi sinirle ve kavgaları başladı.

︎☾︎❣︎☽︎

Hello!

Nasılsınız bakalım?

▪︎ Bölüm nasıldı?

▪︎ Adrien Mucize'yi geri alacak mı?

Birçok kişi eminim ki "Alacak." diyecek ama ters köşe de yapabilirim. Bunun uyarısını da yapayım.

▪︎ Peki, Plagg'in Alya'ya gürleme olayına ne demeli?

Sanırım kitabın içine girdim, karakterimde favori kwamim Plagg ama favori karakterim tabi ki Chat. Sonrasında Bal Küpü😍😍 Yani Adrien.

Şimdi sorguluyorum iki şeyi.

Birincisi çizgi film karakterine âşık olunur mu?
İkincisi ikisi de aynı kişi olmasına rağmen neden Chat'i daha çok seviyorum?

▪︎ Sizce hangisi? Chat mi Adrien mı?

Neyse çok konuştum, kendim bile bezdim.

Eğer bölümü sevdiyseniz yorum yapıp, oy/vote vermeyi unutmayın

Sizleri seviyorum💜



✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin