Yine bir gece uyku tutmamıştı genç kızı. Sıradan bir çatının üzerine uzanmış, gökyüzünü seyrediyordu.
Kara Kedi ise onu uzaktan izliyordu.Adrien, camdan Uğur Böceği'nin geçtiğini görmüş ve 'Bu saatte akuma yoksa nereye gidiyor?' diye düşünüp peşine düşmüştü.
Uzandığını görünce onu göremeyeceği bir yerden izlemeye koyulmuştu. Çünkü onu özlemişti.
Kısa bir süre sonra hareket etmediğini fark edince yanında gitti. Leydi'si uyuya kalmıştı.
Çok güzel uyuduğunu düşünüp uyandırmamamıştı. Ama tüm gece çatı tepesinde geçmezdi.
Oturdu yanına. Bağdaş kurup yanında uyuyan genç kızı yavaşça kucağına aldı.
Kalçasını, bağdaş kurduğu bacaklarının arasına yerleştirip, bacaklarını uzattı. Sırtını da hafifçe dik, biraz da yatırmış bir şekilde kafasını göğsüne yasladı. Kollarıyla da başının altına destek yapmıştı.
Kara Kedi, Uğur Böceği'ni izliyordu. Ay ışığının verdiği hafif aydınlatma dudaklarını aşırı çekici kılıyordu.
Kedi ise kendini zor tutuyordu. Koyu renk saçlarının arasına birer öpücük bırakıp, kollarıyla sarmaladı.
Onun için her şeyi göze alırdı. Ona ne kadar kızarsa kızsın onu olduğu gibi seviyordu.
︎☾︎❣︎☽︎
Sabahın ilk ışıkları ile birlikte esen hafif rüzgarla, Uğur Böceği kıpırdanmaya başladı. Bunu fark eden Kara Kedi, yavaşça onu aldığı yere bıraktı.
Uğur Böceği gözlerini aralayıp etrafına baktı. Bulunduğu yeri fark edip, her yerinin tutulduğunu düşünüp hızlıca doğruldu.
Tabi ki henüz yanında, gözlerini Eyfel'e dikmiş bulunan Kara Kedi'yi fark etmemişti. Yan profilden gözüne her zamankinden daha farklı gözükmüştü.
Şaşkınlıkla "Kara Kedi?" dedi.
Kara Kedi bozuntuya vermeden "Günaydın!" dedi.
Uğur Böceği hâlâ gözlerini ovuştururken "Burada mı uyumuşum?"
"Evet."
"Peki senin burada ne işin var?"
Ne diyecekti?
'Seni burada görünce endişelendim. Sonra uyandırmaya kıyamadığım için tüm gece kucağımda uyudun' mu?
Elbette ki, hayır!
"Uyku tutmadı. Bende biraz dolanmak için çıktım. Seni burada görünce ve de uyuduğunu fark edince başında bekledim."
"Tanrım! Benim yüzümden uykusuz kaldın, neden uyandırmadın?"
'Uyandırmaya kıyamadığım için, Leydim.' diye geçirdi.
"Dürttüm ama anlaşılan fazla yorgundun herhalde. Uyanmadın."
"Peki horluyor muyum?" diye sordu çekingen bir şekilde.
'Tabi ki hayır. Her şeyinle mükemmelsin.'
"Bilmem. Dikkat etmedim, her neyse. Hadi evine git. Kendini de bir daha bu kadar çok yorma." deyip çubuğunu uzatacaktı ki Uğur Böceği'nin dudaklarını yanağına deymesiyle kaskatı kesildi.
Kesinlikle bunu beklemiyordu. Uğur Böceği kızarmış yanaklarıyla "Teşekkür ederim." deyip hızlıca yoyosuyla uzaklaştı.
Kara Kedi ise elini yanağına götürüp "Beni etkilemeyi bırakmalısın." dedi ve yüzündeki tebessümle evine döndü.
︎☾︎❣︎☽︎
Yehhu!
Yazarınız dolu dolu bir bölümle geri döndü.
Ah, LadyNoir. Sana âşığım. Nsnsksjdjsm
Eee... Bölümü nasıl buldunuz?
Oy/Vote vermeyi unutmayın, sizleri seviyorum <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁
Fanfiction"Sonsuza dek yalnız olmalıyım. Bu, benim lanetim." diyerek burnunu çekti. "Sevdiklerimi birer birer kaybediyorum." ✪✪✪ İnsan, güveneceği kişiyi doğru seçmeli. En yakınındakine her şeyini anlatmak ister ama, olmaz. Çünkü üzerine bir gölge düşer: 𝐴𝑠...