Artık daha fazla acı çekmek istemiyorum. Benim de bir sabrım var.
Her zaman elimden geldiğince sana anlayışlı davranmaya çalıştım, sana duygularımı açtığımda vereceğin tepkiden emin değildim.
Beni sevmemeni anlayabilirim, bana o gözle bakmayabilirsin.
Fakat kafamı karıştıran şey beni sevmemen değil, bana güvenmemen?
Gardiyan olduktan sonra her geçen daha da zayıf düştün ve işin kötü yanı da bunu inkâr etmendi. Benden kendini saklamaya çalışman canımı sıkıyordu.
Sonra bir gün geldi. Sende değişiklikler oldu. Ne olduğunu bilmiyorum ama sen toparlandın.
Bu her açıdan iyiydi, benim tarafımdan da öyle.
Sadece Rena Rouge'un sürekli aramıza girmesi yüzünden fazlasıyla kırıldım.
Arkadaşlarım sevdikleriyle mutluyken, istedikleri gibi vakit geçirdiğini gördüğümde onlara imreniyordum, ama ben onu da alttan aldım.
Senden sadece tek bir şey istedim. Bunu ima etmeye çalıştım.
En başından beri yanında savaştım. Senden, senin için önemli olduğuma dair sözler duymak istedim. Çok mu?
Yeterince önemsiz hissediyorum zaten. En çok sana güvendim ama sende beni arkamdan bıçakladın!
Hoş çakal, Leydim...
Hoş çakal, maskeli sevgilim...
Hayatıma kattıkların için teşekkür ederim...
~Kara Kedi
Genç kız mektubu okuduktan sonra bacaklarının titrediğini hissetti. Daha önce de onu kaybetmişti ve geri kazanmıştı.
Bu duygularla daha önce de karşılaşmıştı. Neden şimdi böyle hissediyordu? İlk kez bu kadar derin hissediyordu.
Plagg'in bile gözleri dolmuştu. Omzuna kondu. "Ne yazmış? Bana bile göstermedi."
Hıçkırıklarla yanıtladı, "O... o gitti. Bir daha geri gelmez." Burnunu çekti.
"Ben... ben onu arkasından bıçakladım. O haklıydı. Onu fark etmem için onu kaybetmem mi gerekiyordu?"
Tüm kwamiler etrafını sarmış onu izliyordu. Özellikle Tikki ve Plagg her şeyin farkındaydı. Çünkü onların birbirlerine ait olduklarını biliyorlardı.
En acı gerçek ise birbirlerinden koptukları için kaderin onları nasıl karşılaştıracağını bilmemeleriydi.
☾︎︎❣︎☽︎
Bu bölüm baya duygusaldı. Kitaplarım benim psikolojik durumuma ve ilham perilerime göre ilerliyor.
▪︎ Sizce Kara Kedi geri dönecek mi?
Dönmeyebilir. Çok ters köşe yapabilirim.
▪︎ Eğer dönerse dönüşü nasıl olabilir?
Eğer bölümü sevdiyseniz oy/vote vermeyi unutmayın. Bölüm hakkındaki düşünceleriniz ve sorduğum sorulara cevap verirseniz sevinirim.
Hoş çakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁
Фанфик"Sonsuza dek yalnız olmalıyım. Bu, benim lanetim." diyerek burnunu çekti. "Sevdiklerimi birer birer kaybediyorum." ✪✪✪ İnsan, güveneceği kişiyi doğru seçmeli. En yakınındakine her şeyini anlatmak ister ama, olmaz. Çünkü üzerine bir gölge düşer: 𝐴𝑠...