"Ne demek Paris'in yeni bir Kara Kedi'ye ihtiyacı var?!" diye bağırdı Plagg. Kimsenin Adrien'ın yerini tutamayacağına emindi ve cidden de öyleydi.
"Plagg, seni anlıyorum. Zor olacak, biliyorum ama senin bir sahibe ihtiyacın var."
"Hayır! Sen gidip Bayan Tilki ile şehri kurtar."
Alya sinirle "Bana öyle deme!" dedi.
Marinette tekrar atışmalarını istemediği için onları durdurdu.
"Seni birazdan götüreceğim, seçtiğim biri var."
"Kim?" diye sordu Plagg.
"Her ne kadar Kara Kedi kadar olmasa da bu Mucize'yi en iyi taşıyacağına inandığım biri var. Hiç akumalanmadı. O Adrien Agreste."
Tikki ile Plagg aynı anda "Ne?!" diye bağırdılar.
Marinette buna anlam verememişti. Çünkü bilmiyordu Mucize'yi bırakan kişiye geri vermek istediğini.
︎☾︎︎❣︎☽︎
Uğur Böceği, Adrien'ın odasında olduğunu biliyordu. (Sonuçta 3 yıllık programı boşuna mı ezberledi? kefoerfjodkegıtg) Odanın camını tıklatıp, içeri girdi.
Adrien 'Acaba Plagg kimliğimi mi söyledi. Ona yapmamasını söylemiştim.' diye geçirdi içinden.
Uğur Böceği elindeki Mucize Kutusu'nu ona uzatırken "Adrien Agreste. Bazı sebeplerden ötürü Kedi Mucizesi'nin yeni bir kullanıcıya ihtiyacı var. Benimle şehri koruyup, yeni partnerim olur musun?" dedi.
Adrien "Korkarım ki bunu kabul edemem. Maalesef babam yüzünden sürekli bir baskı altındayım. Kimliğimi gizleyemem diye korkuyorum." dedi.
Uğur Böceği elini omzuna koydu. "Önemli değil." deyip yo-yosunu fırlattı. Çatılarda koşarken içinden geçirdi. 'Kara Kedi, Mucize'yi fazlasıyla ustaca kullanıyordu. Adrien da kabul etmedi. Bu yüzüğü başka kim takabilir ki- Luka!" Yüzünde minikte olsa bir gülümseme oluştu.
︎☾︎︎❣︎☽︎
Teknenin penceresinden girdi. Luka onu görünce oldukça şaşırdı. "Uğur Böceği?"
Uğur Böceği, Luka'ya 'sus' işareti yaparak kendi dudağına bastırdı, parmağını. Luka barakanın kapısını kapattı.
"Luka Couffaine. Bazı sebeplerden ötürü Kedi Mucizesi'nin yeni bir kullanıcıya ihtiyacı var. Benimle şehri koruyup, yeni partnerim olur musun?" dedi Uğur Böceği.
"Elbette, Uğur Böceği." dedi ve yüzüğü taktı. Birkaç saniye içinde Plagg ortaya çıktı.
"Yeni sahibim bu mu?" diye sordu tripli bir şekilde.
"Plagg! Biraz daha kibar olmalısın." Küçük kwamiye fırça attıktan sonra Luka'ya döndü. "Sadece Kara Kedi'yi özlüyor."
"Sanki sen özlemiyorsun." diyerek surat salladı.
"Bu akşam Eyfel'de buluşalım. Birkaç konu hakkında konuşmak istiyorum." dedi ve uzaklaştı Uğur Böceği.
︎☾︎︎❣︎☽︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁
Fanfic"Sonsuza dek yalnız olmalıyım. Bu, benim lanetim." diyerek burnunu çekti. "Sevdiklerimi birer birer kaybediyorum." ✪✪✪ İnsan, güveneceği kişiyi doğru seçmeli. En yakınındakine her şeyini anlatmak ister ama, olmaz. Çünkü üzerine bir gölge düşer: 𝐴𝑠...