*2 Yıl Sonra*
İki gençte büyümüş, kendi kendilerine yetmeyi öğrenmişti. Artık üniversiteli gençlerdi.
Adrien ve Marinette kendi dairelerine çıkmış, kahraman halleriyle görüşüyorlardı.
Geçmişin onlara yaşattıkları, tecrübe edinmelerini sağlamıştı. Bu sayede güçlerine güç katmış ve Shadow Moth'u biraz olsun zayıf düşürmüşlerdi.
Haliyle de yorgun düşmesinin yanında yaşlanmıştı. Hâlâ iki Mucizeyi takmaya devam ettiği için bedeni zayıflamıştı. Vaktinin çoğunu dinlenerek geçirdiği için akumada göndermiyordu, Gabriel.
Çok hatalar yapmıştı. Henüz yaptıklarının farkında değildi. Fakat bu hikâyede kendisiyle yaktığı insanları düşünmüyordu, bencilce davranıyordu.
Nathalie ise yaklaşık 1 senedir Yataktan kalkabilir duruma gelmişti. Sevdiği adama olan âşkından dolayı, o da hatalar yapmış ve kendini karanlık sona mâhkum etmişti.
Âşk insana neler yaptırıyordu? Gözünü kör eden bu duygu çok karışıktı. Bir kalp atışını hissettin mi, sen farkına varana kadar çoktan seni kendine çekiyordu. Farkına vardığında ise seni çoktan sürüklemiş oluyordu.
...Nathalie Gabriel'ın amacına ulaşması için çok çaba sarf ediyordu, belki de ondan daha fazla...
Yine düşünmüş taşınmış bir plan yapmıştı. Gabriel Agreste, çatık kaşlarıyla asistanının tuttuğu tabletteki plana göz gezdiriyordu.
Soğuk mavileri genç kadını bulduğunda, "Bunun işe yarayacağından emin misin, Nathalie?
Soğuk sesiyle gözlerini uzun boylu adama dikerken yanıtladı. "Evet, eminim. Bu plan üzerinde çok uzun zamandır çalışıyorum."
"Sana güveniyorum Nathalie." dedi Gabriel.
Siyah saçlı kadın planı anlatmaya başladı.
"Türünün tek örneğinden bir his canavarı olacak ama tamamen saf karanlık ile dolu olmalı. Ne kadar güçlü olursa olsun Uğur Böceği ve Kara Kedi'nin başa çıkmayacağı kadar güçlü...."
...
Sarışın kahraman yüzündeki sıcak gülümseme ile sordu sevdiği kıza. "Leydim. Senin derslerin nasıl gidiyor?"
Devriyelerini bitirip biraz zaman geçirmek için bir çatıya oturmuşlardı.
Uğur Böceği esneyerek, "Sence? Ders çalışamıyorum, evim kreş gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✯ 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢 ✯ ➪🄻🄰🄳🅈🄽🄾🄸🅁
Fanfic"Sonsuza dek yalnız olmalıyım. Bu, benim lanetim." diyerek burnunu çekti. "Sevdiklerimi birer birer kaybediyorum." ✪✪✪ İnsan, güveneceği kişiyi doğru seçmeli. En yakınındakine her şeyini anlatmak ister ama, olmaz. Çünkü üzerine bir gölge düşer: 𝐴𝑠...