Waarschuwing! In dit hoofdstuk komen naaktheid en seksuele handelingen voor. Als je te jong bent en/of hier niet tegen kan, zou ik het stuk vanaf: '$$$' niet lezen!!!
POV Matthy:
Na 1 dag mocht ik gelukkig het ziekenhuis al uit. In de wond op mijn linker pols zitten nog steeds hechtingen. Er zal helaas nog wel een litteken komen nadat de wond geheeld is. Vandaag komt Fenna langs voor haar eerste werkdag. We gaan helaas één van de laatste video's in het prachtige Casa del Huts opnemen. Over een paar dagen zullen we hier dan ook allemaal uitgetrokken zijn.Samen met Raoul en Koen zit ik aan tafel. Rob is net naar de voordeur gelopen, omdat de bel ging. Op een of andere manier ben ik zenuwachtig om haar weer te zien. Ik snap mezelf ook niet meer. Gisteren zei ik nog in de spiegel dat ik haar echt niet leuk vind op die manier. Maar vandaag zegt mijn gevoel iets heel anders.
"Nee ik heb geen vriend, ben al mijn hele leven single." Is hoe Fenna binnen komt lopen met Rob. "Je hele leven?" "Hoe dan?" "Ben je single?" Reageren alle mannen aan tafel. "Ja jongens, sinds mijn geboorte nooit een echte liefde gevonden. Problemen mee?" "Nee dat niet, maar van zo'n mooi meisje als jij verwacht ik dat gewoon niet." Antwoordt Raoul. Ik voel de woede uit jaloezie in mij opborrelen. Het flesje wat ik in mijn hand heb is nu plat. Ik zie Koen vanuit mijn ooghoek zijn ogen rollen, maar gelukkig had niemand anders het door.
Milo stond in de keuken en heeft zich inmiddels ook gemengd in het gesprek. "Maar ben je wel ontmaagd?" Vraagt hij ineens. Fenna kan er wel om lachen. Ik iets minder. "Ja dat wel hoor. Zo erg is het ook weer niet." "Ah gelukkig, nog steeds het productie sletje dus." Lacht Robbie. Iedereen moet nu lachen, behalve ik uiteraard. Wat ben ik toch ook weer een jaloerse kwal.
***
Fenna heeft inmiddels wat gebrainstormd en op papier geschreven. Ik heb alleen bij helemaal niks opgelet. Althans, ik heb wel op iets gelet, namelijk op haar. Elke handeling die ze deed heb ik gevolgd mijn mijn ogen. Hoe haar prachtige smalle handen met een pen in sierlijke letters woorden op het papier schreven. En hoe haar gezicht geconcentreerd bezig was met onze video's. "Dus Mat, wat vind jij ervan?" Haar stem schrikt mij op uit mijn gedachten. Ze heeft het papier naar mij toegeschoven en ik lees wat erop geschreven staat.
Laatste video's in dit huis:
-Karaoke 3.0
-Pub quiz over Casa del Huts
-Bankzitters overnachten in de tuin (deze keer wel goed voorbereid)
-De beste vrienden quiz | Bankzitters editieOpkomende series:
-Bankzitters testen sporten
-Bankzitters vakantie
-De mannen VS de wijven (met anders YouTubers) | BankzittersNieuwe video's:
-Bankzitters geven een kantoor tour
-Bankzitters maken een undercover fan account
-Bankzitters gaan naar een klimbos"Wouw, dit zijn oprecht hele leuke ideeën." Zei ik tegen haar, waardoor ze een glimlach op haar gezicht krijgt. "Ja toch, echt een goed idee om een productie sletje hiervoor aan te nemen." Meldde Koen erachteraan. We moesten hierom allemaal een beetje lachen.
***
Na de opnames met de mannen ben ik een beetje op mijn kamer gaan hangen. Veel bijzonders heb ik niet gedaan. Op mijn telefoon kijk ik nog snel even in mijn agenda voor morgen. Ik zie dat er voor vandaag ook nog iets staat wat ik niet heb gezien: 'Alleen thuis. Raoul en Koen naar vriendin, Robbie naar Brabant.' Ik twijfel of dit nog steeds zo is, dus ik loop even naar de woonkamer om het aan de jongens te vragen. Fenna zag ik nergens meer, dus die zal wel naar huis zijn gegaan.
"Hey, collega's! Fenna was best goed bezig of niet?" Kom ik binnengelopen. "Nou collega, daar ben ik het wel mee eens." Zegt Raoul, die met iets van drank aan de tafel zit. Uiteraard moet deze alcoholist weer wat zuipen op deze doodnormale dinsdagavond. "Maar eh, klopt het dat jullie vanavond niet thuis zijn?" "Ja klopt, wij zijn naar onze vriendinnen en Rob gaat zuipen in Brabant." "Oh, oké." Zei ik een klein beetje teleurgesteld. Waarschijnlijk omdat ik zelf ook best op zo'n avond naar mijn vriendin zou willen gaan.
"Ah maatje, komt wel goed man. Onze relatie hopper vindt vast snel een nieuw meisje." Ik glimlach naar deze opmerking van Koen. Het klopt op zich wel wat Koen zegt, ik zou zo een nieuwe meid kunnen pakken. Niet om arrogant te zijn of zoiets, maar de meeste meiden in de club komen wel naar me toe om me te fixen. Zelf ben ik niet echt zo zelfverzekerd. Ook zegt een stemmetje in mijn hoofd telkens dat ik het niet moet doen. Voor mijn gevoel ga ik dan vreemd op Fenna. En ze is mijn vriendin niet eens! Ik weet per slot van rekening niet eens of ze me überhaupt aardig vindt. In mijn dromen is ze de mijne, maar deze droom is lastig waar te maken.
Terug in mijn kamer aangekomen hoor ik de jongens gedag schreeuwen vanuit de gang. Ik roep wat terug en ga in mijn bed liggen. Na een diepe zucht te hebben geslaakt denk ik na over Fenna. Inmiddels heeft deze meid al mijn gedachtes overgenomen. Van dagdromen tot staren. Alles in mijn leven draait voor mijn gevoel om haar. Heel even doe ik mijn ogen dicht.
$$$
Voor mijn ogen zie ik haar. Ze danst samen met mij in mijn kamer. Ineens stopt ze, ze pakt me bij mijn nek beet en kijkt me intiem aan. Daarna legt ze haar lippen op de mijne. Onze zoen begint rustig en gepassioneerd. Daarna gaat het over in een hevige tongzoen. We beginnen aan elkaars kleren te trekken en langzaam gaan ze uit. Ik kijk haar aan, haar pupillen zijn 2 keer zo groot als daarnet. Deze ogen zitten vol met lust.
*Pling*
Ik word uit mijn geweldige dagdroom gehaald door mijn telefoon. Steunend pak ik hem op. Het was een fucking 'Nu.nl' melding. Daar heb ik ook nog eens niks aan. Ik smijt mijn telefoon terug op mijn nachtkastje en langzaam trek ik de deken van me af. Daardoor zie ik dat er een tent in mijn broek is ontstaan. Ik slaak een diepe zucht en kreun een beetje. Snel trek ik mijn broek en onderbroek omlaag. Mijn erectie springt omhoog en ik pak hem beet. "Nou ja, ik ben toch alleen thuis." Zeg ik tegen mezelf voordat ik begin met aftrekken. "F-Fenna!" Kreun ik diep.
Nou dat was ongemakkelijk!😃
Sorry voor de cliffhanger, maar je zult snel zien waarom die er is!
Bereid je maar vast voor. Volgende hoofdstuk nog meer spice.
Ik denk dat ik me hier meer op moet voorbereiden dan jullie tho😩
JE LEEST
Productie sletje | bankzitters (Matthy)
FanficFenna is wanhopig opzoek naar een nieuwe baan. Op een dag vindt haar beste vriendin en huisgenote Esmee een leuke vacature. Wat zal Fenna te wachten staan in haar nieuwe carrière? -Bankzitters fanfictie- ~Matthy liefdes verhaal~ #8 in Koen (4-10-202...