Waarschuwing! In dit hoofdstuk komen naaktheid en seksuele handelingen voor. Als je te jong bent en/of hier niet tegen kan, sla dit hoofdstuk dan over!!!
POV Fenna:
Vandaag zit ik lekker in mijn vel. Het is heet, dus ik heb een simpele korte broek en een T-shirtje aan. Ik zeg de jongens gedag en ga zitten in hun woonkamer. We hebben na het avondeten nog wat opgenomen en daarna zijn de jongens weggegaan. Behalve Matthy, hij is naar zijn kamer gegaan. Ik denk iets van een video opnemen. Ik vind het best wel zielig voor hem dat hij een beetje alleen is, maar helaas kan ik daar niks aan veranderen. Althans, ik zou er best iets aan willen veranderen, maar hij vindt mij sowieso niet leuk. Zou hij eigenlijk weten dat ik hier nog als enige ben?Scrollend op mijn telefoon hoor ik ineens een apart geluid. Het klinkt als iets wat neer wordt gegooid. Het zal vast Matthy zijn die zijn controller gooit of zoiets. Ik negeer het en ga weer verder met mijn telefoon. Dan ineens verstijf ik. Het geluid wat ik nu hoor is een kreun. En geen kreun uit boosheid, een kreun van bevrediging. Het zal toch niet- Is Matt zichzelf- Snel haal ik deze rare gedachtes uit mijn hoofd. Helaas lukt dat niet voor lang. "F-Fenna!" WAT!? Zei hij nou mijn naam? Ik begin te blozen en ik krijg vlinders in mijn buik. Matthyas Maarten het Lam is zich een paar kamers naast me, met beeld van mij, aan het aftrekken. Help.
Nog steeds zit ik verstijfd op de bank. Wat moet ik doen? Ik bedoel, ik vind hem ook leuk, maar ik heb er nog nooit op die manier over nagedacht. Na een laatste intieme kreun hoor ik hem opstaan en zijn deur openen. Kut. Wat als hij hierheen komt? Wat moet ik doen? Wat moet ik zeggen? Dit gaat het meest ongemakkelijke ooit worden.
Ik zie de woonkamerdeur opengaan. Hij loopt naar binnen en ziet mij. Zijn gezicht veranderd van een grijns in gechoqueerd. In zijn ogen zie ik nog steeds de lust van daarnet. Ze zijn in plaats van helderblauw, meer diep donkerblauw. Ik zie hem slikken. Hij kijkt me nog steeds met grote ogen aan.
Mijn hersenen gebruik ik niet. Ik sta op en loop naar hem toe. Zijn ogen volgen elke beweging die ik maak. Ik kom dichterbij en hoor dat hij onregelmatig ademt. Zijn ogen zitten nog steeds vol lust, maar zijn pupillen zijn inmiddels weer iets kleiner. Ik schuif met mijn benen zijn voeten iets uit elkaar. Nu zie ik pas dat hij weer een tent in zijn broek heeft. "Je hoeft het niet zelf te doen, ik kan je helpen." Fluister ik in zijn rechteroor. Zijn adem wordt steeds onregelmatiger, net als zijn hartslag. Hij pakt me bij mijn heupen beet en draait me om, zodat ik tegen de deur aan kom.
"Je weet niet wat je jezelf aandoet Fenna." Zijn stem is 2 keer zo zwaar als normaal. "Ik wil je Matthy. Ik wil die fantasie die je net over mij had voor je waarmaken." Hij kreunt diep, maar het klinkt meer als een grom. Hij duwt me, zover dat nog kan, verder tegen de deur aan. Vervolgens kijkt hij me diep in mijn ogen aan en legt hij zijn zachte lippen op de mijne. Onze zoen begint rustig aan. Heel gepassioneerd, totdat Mat zijn tong tegen mijn lippen legde. Ik weet dat hij naar binnen wilt, maar zo makkelijk is deze tijger niet te temmen. "Speel geen spelletjes met mij, daar krijg je spijt van." Ik grijns alleen wat en daardoor rolt hij zijn ogen.
Ineens voelde ik zijn knie tussen mijn benen. Hij duwt hem ver omhoog en door de frictie snak ik naar adem. Deze kans pakt hij weer om zijn tong in mijn mond te leggen. Ik voel hem grijnzen in de zoen. Onze tongen vechten nu om dominantie, maar hij wint redelijk snel. Hij legt zijn handen onder mijn kont als een seintje om omhoog te springen. Dat doe ik dan ook en hij tilt me richting zijn kamer. Dit allemaal zonder de zoen te verbreken.
In zijn kamer aangekomen gooit hij me op zijn bed. Hij gaat bovenop mij zitten en begint me weer te zoenen. Het is duidelijk dat hij graag de dominantie wilt. Voor deze keer laat ik het maar toe. Het voelt gewoon goed bij hem. Hij trekt aan mijn T-shirt en ik begrijp de hint. Ik leun wat naar voren, zodat hij hem uit kan trekken. Dat doet hij dan ook in één snelle beweging en vol bewondering staart hij naar me. Nou ja, naar mijn borsten dan. Hij likt zijn lippen en trekt zijn eigen T-shirt ook uit. Vervolgens knoopt hij mijn broekje los en trekt hij die ook uit. Ik draai ons om. Nu zit ik bovenop hem. Toch zie ik aan hem dat hij dit minder leuk vindt. Interessant. Ik maak zijn riem los en trek ook zijn broek naar beneden. Al onze kledingstukken liggen nu ergens in zijn kamer. Behalve ons ondergoed.
JE LEEST
Productie sletje | bankzitters (Matthy)
FanfictionFenna is wanhopig opzoek naar een nieuwe baan. Op een dag vindt haar beste vriendin en huisgenote Esmee een leuke vacature. Wat zal Fenna te wachten staan in haar nieuwe carrière? -Bankzitters fanfictie- ~Matthy liefdes verhaal~ #8 in Koen (4-10-202...