13: #Fenthy

4.9K 61 57
                                    

Er komt een vrij intieme zoenscène voor in dit hoofdstuk. 

POV Fenna:
Op deze mooie zaterdagmiddag zit ik met Esmee op de bank film te kijken. Want dat is wat je doet met lekker weer. De film is eindelijk afgelopen. Ik houd helemaal niet van dit soort saaie romans, maar Esmee wilde deze graag kijken. "Fen, ik kan me echt niet meer inhouden. Ik moet het je gewoon zeggen." "Waar heb je het over Es?" "Je moet echt even de comments onder de nieuwste Bankzitters video gaan kijken." "Die video waar ik in zit? Liever niet." Maar op dat moment krijg ik een laptop in mijn handen geschoven. De video is al geopend. En ik lees wat comments:

-6:35 Matthy is aan het staren

-Zouden Fenna en Matthy al wat hebben? #Fenthy

-Maak de Drake meme met Fenna en dan:
Productie sletje- ✖️
Matthy's sletje- ✔️

-3:10 Is Matthy nou jaloers op Milo?

-Nieuwe ship: #Fenthy!!!

-11:52 Matthy bloost omdat Fenna hem leuk vindt!!!

-Matthy en Fenna passen perfect bij elkaar❤️

-Als Fenna nog een keer meedoet valt Mat straks nog flauw😂

-Matthy is wel erg stil vandaag... Zou het door Fenna komen?

-#Fenthyiscute

En zo ging het nog wel even door. Mijn ogen scrollen over alle tekst heen. Echt bijna alle comments gaan over Mat en mij. Dit is niet goed man. "Ik heb de video ook gezien en ik snap de comments. Je bent m'n beste vriendin, ik zie heus wel dat er iets speelt tussen jullie." Ik zucht. "Oké oké, we hebben nog geen vaste relatie. En we zijn ook eigenlijk nog niet eens op een date geweest. Maar heel misschien hebben we gezoend." "Gezoend? Meid er is wel iets meer gebeurt dan zoenen als ik je gezicht zo zie." Ik voel mijn wangen langzaam warmer worden.

"Hebben jullie geneukt?" Vraagt Esmee met iets te veel enthousiasme. "Misschien." "OMG MATTHY EN FENNA HEBBEN SEKS GEHAD." "Jezus, je lijkt wel een puber van 12. Doe is even rustig man." "Nou ik hoop niet dat jij op je 12e al neukte." "NEE dat is niet wat ik zei." Door mijn snelle verdediging schiet Esmee in de lach. En hierdoor moet ik ook lachen.

Ik besluit Matthy maar even te bellen om te vragen of hij de comments ook gezien heeft. Hij neemt binnen een paar seconde op. "Hey! Fenthy." Zei hij lachend. "Wacht, hoe noemde je me?" "Nou ja ik neem aan dat je daarvoor belt, want anders bel je nooit." "Oh, nou ja het klopt wel." "Je weet dat de jongens het ook gaan zien hè?" "Ja, ik had al zo'n vermoeden." "Vind je het erg?" "Geen idee. We hebben nog niet eens een vaste relatie, dus wat zouden we dan moeten zeggen?" Matthy zucht en valt stil.

"Fenna ik heb een vraag. Vind je mij sinds die ene keer op mijn kamer nog steeds leuk?" "Ja Mat. Natuurlijk vind ik je nog steeds leuk. Denk je dat ik in de video loog?" "Nee, maar ik wilde er gewoon zeker van zijn." "Waarom klink je buiten adem?" "Oh niks." "Matthy, ga nou niet geheimzinnig zitten-" *piep piep piep* Hij heeft me opgehangen. Wat de fuck! Hij is toch niet aan het vreemdgaan? Nou ja het zou geen vreemdgaan zijn, want we hebben geen relatie. Toch voelt dit heel naar.

Ik heb hem nog een paar appjes gestuurd. Hij leest ze, maar reageert niet. "Fenna, gaat het? Je lijkt zo boos?" "Matthy hing me midden in ons gesprek op." Zeg ik kortaf. "Oh." Is het enige wat Esmee reageert. "Ik ga naar mijn kamer." Ik loop weg voordat ze iets terug kan zeggen.

Ongeveer 20 minuten later gaat de bel. Ik hoor Esmee de deur open doen, dus ik blijf half dood in mijn bed liggen. "Fenna! Er is iemand voor jou." "Ugh! Oké ik kom al." Ik stap mijn bed uit en loop richting de deur. "Ja, wat moet je? Want ik-" Midden in mijn zin stop ik. Ik maak oogcontact met de persoon aan de deur. Het is Matthy. Esmee knipoogt naar me en loopt naar haar kamer. "Matthyas Maarten het Lam! Ongelofelijke kwal dat je bent! Waarom hing je me op en liet je me stikken. Ik dacht op zijn minst dat je-" En weer werd mijn zin afgekapt. Deze keer niet door oogcontact, maar door zijn lippen op de mijne. Ik geef het niet graag toe, maar ik heb dit gemist. Elke keer dat ik hem zag dacht ik aan zijn zachte lippen op de mijne.

Hij stapt weer naar achter. "Ik was aan het hijgen, omdat ik naar mijn auto aan het rennen was. Dat deed ik zodat ik zo snel mogelijk bij jou kon zijn. Ik wilde je weer in het echt zien. Ik heb je zo gemist." "Je bent nog steeds een kwal." Zijn gezicht betrekt en hij kijkt naar beneden "Ja dat weet ik, misschien had ik het ook wel anders kunnen doen." "Maar ik houd wel van je." Hij kijk me weer aan met een klein lachje. "Jij bent echt gek. En daarom houd ik ook van jou." Ik trek hem mee naar binnen en laat hem zijn jas ophangen. We gaan op de bank zitten.

Ik kijk hem in zijn helderblauwe ogen aan. Daarna sluit ik mijn ogen weer. We zetten onze zoen in de deuropening voort. Ik ga op zijn schoot zitten en breng mijn tong naar binnen. Mijn handen leg ik in zijn haar. Onze zoen is intiem en euforisch, maar wel gepassioneerd. Ik merk aan hem dat hij dit ook heeft gemist. Al meer dan een maand hebben we niks gedaan. We hebben elkaar alleen gezien tijdens werk. Onder mij voel ik dat hij een stijve krijgt. Ik probeer hem beet te pakken tot-

"Ehem. Sorry dat ik jullie onderbreek, maar als jullie seks gaan hebben. Willen jullie dat dan misschien niet hier doen? Je hebt zeg maar nog steeds een huisgenoot." Komt Esmee binnengelopen. Ik klim van Matthy af. Hij gooit zijn hoofd naar achter en zucht. Toen bedacht hij zich dat hij een stijve heeft en gooit hij snel zijn benen over elkaar. Inmiddels zijn we beide een soort van tomaten.

Esmee lacht en loopt door naar de keuken. Matthy kijkt me nu weer aan met zijn ogen vol lust. Die grote pupillen die al het blauw uit zijn ogen laten verdwijnen. Hij pakt me beet aan mijn pols en loopt naar de kapstok. Zijn eigen jas trekt hij aan en mijn jas gooit hij naar me toe. Zonder iets te zeggen trekt hij me mee naar beneden. Het leek bijna of hij boos is.

Cliffhanger...

Moet er in het volgende hoofdstuk alweer spice komen of vinden jullie dat te snel?

Wat is Mat toch ook weer een geile beer.

Misschien toch maar goed dat Matthy nu op zichzelf woont.

Echt elke keer dat ik Fenthy schreef dacht ik aan Fanta, ik weet ook niet waarom. Nu heb ik dorst.

Oh en ik had ineens inspiratie of zo. Daarom 2 hoofdstukken op 1 dag lol.

Joe Joe mensjes en de personen die niet klein zijn

Productie sletje | bankzitters (Matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu