Waarschuwing: dit hoofdstuk bevat seksuele handelingen!
POV: Fenna:
'Neem me alsjeblieft' zeg ik wanhopig. Matthy grijnst en zegt niets. Ik voel zijn vingers uit me glijden. Gelijk voel ik me leeg. Matthy zet zijn handen op mijn heupen en draait me met mijn gezicht richting de muur om. Het warme water klettert over mijn rug als ik tegen de muur aan leun. Mijn natte haar plakt als slierten aan de muur vast. 'Oh Fen, ik heb zoveel zin om je om me heen te voelen'. Zijn woorden geven me kriebels in mijn buik. Mijn handen steunen tegen de betegelde muur aan en ik kijk achterom richting hem. Zijn handen glijden over mijn kont en hij geeft ze een speelse tik. 'Doe het dan' kraam ik hijgend van opwinding. Een diepe kreun verlaat mijn mond wanneer hij in me stoot. Hij blijft hard naar binnen stoten. De geluiden van onze huid tegen elkaar gemengd met onze kreunen overstemmen het geluid van het water van de douche. Ik leun tegen de muur aan terwijl hij blijft stoten. Zijn ademhaling is zwaar. Zijn handen glijden over mijn zij. 'Je bent van mij Fenna' gromt hij terwijl hij zijn handen op mijn borsten legt en ze masseert. Veel meer dan een goedkeurend geluid kan ik door mijn kreunen niet uitbrengen.Zijn gehijg wordt steeds onregelmatiger en zijn stoten nemen af. Hij is er bijna. Ik daarentegen heb nog een beetje nodig. 'Matt- harder alsjeblieft ik kom bijna' kreun ik uit om hem aan te moedigen. Hij stoot hard en diep en bij elke stoot hijgt hij zwaarder. 'Ik kom bijna liefie' hijgt hij in mijn oor. Zijn armen houden me stevig vast en zijn hand glijdt naar mijn clit waar hij zachte cirkelbewegingen over begint te wrijven met twee vingers. Lang hou ik het dan ook niet meer vol en ik voel mezelf mijn hoogtepunt benaderen. Op dat moment voel ik zijn warme goedje in mij vloeien en samen kreunen we tot we door ons orgasme heen zijn. Hij haalt zich uit mij en duwt me zacht tegen de muur terwijl hij me knuffelt en uit hijgt.
We douchen nog even samen, wat neerkomt een lange zoensessie onder stromend water, en kleden ons daarna weer aan. Ik wil de badkamer verlaten op weg terug naar beneden om mijn werk af te maken maar Matthy grijpt mijn hand vast. 'Waar gaat deze dame heen?' vraagt hij met een grijns. Hij trekt me naar zich toe en slaat zijn armen om mijn middel. Zacht begint hij mijn nek te zoenen. 'Matt, ik moet nu echt verder met werk, morgen moet het af zijn' zeg ik een beetje teleurgesteld. Matthy stopt met het zoenen van mijn nek. Zijn lippen blijven echter op dezelfde plek hangen. 'Jij moet helemaal niets. Ik ben je baas Fenna en ik bepaal dat je bij mij blijft' sist hij in mijn oren.
Zijn woorden geven me kippenvel en ik laat me meesleuren naar de slaapkamer. Hij legt me op bed en komt naast me liggen, waarna hij zijn armen om mijn middel slaat. Zacht geeft hij kusjes in mijn nek. 'Ik kan je niet laten gaan schat' fluistert hij. Ik glimlach. Zijn woorden geven me opnieuw vlinders, maar dit keer zijn het verliefde vlinders. Ik kan het niet helpen dat ik alles zou doen wat hij van me vraagt.
De rest van de middag en avond spenderen we in elkaars armen op bed, terwijl we een Netflix serie hebben aangezet, niet dat ik er veel van heb meegekregen. Mijn hoofd was constant bezig met wat er naast me lag. Hoe zijn handen constant over mijn lichaam gleden. Hoe hij me constant kuste en vertelde hoeveel hij van me houdt. We lijken wel dronken. Dronken van liefde. Ik ben de wereld om me heen vergeten wanneer hij er is. Hij kan tien keer hetzelfde tegen me zeggen, maar elke keer voelt weer nieuw en speciaal.
-650 woorden-
Gesproken aan het einde June,
ik ben ook dronken, ik bedoel verliefd!Geschreven door JuneXyou,
even serieus ga haar volgen en haar verhalen lezen, want ze schrijft echt geweldig.
En je moet maar blij zijn dat ze dit heeft geschreven, anders had dit boek hoogstwaarschijnlijk geëindigd na hoofdstuk 22...Howdy van Maudie <3
JE LEEST
Productie sletje | bankzitters (Matthy)
FanfikceFenna is wanhopig opzoek naar een nieuwe baan. Op een dag vindt haar beste vriendin en huisgenote Esmee een leuke vacature. Wat zal Fenna te wachten staan in haar nieuwe carrière? -Bankzitters fanfictie- ~Matthy liefdes verhaal~ #8 in Koen (4-10-202...