20: Pub quiz

4.3K 56 94
                                    

Waarschuwing! Er komen gesprekken over seksuele content voor in dit hoofdstuk. Lees het op eigen risico.

POV Fenna:

Flirtende Fenna, dat wordt mijn look voor vanavond. Het is niet echt origineel, maar er zit een idee achter. Matthy heeft de laatste tijd veel te weinig tijd voor mij gehad. En met 'voor mij' bedoel ik vooral het goed gebruikmaken van mijn bed. Ik graai achterin mijn kast naar een jurkje wat ik een jaar geleden nog droeg tijdens het stappen. Hebbes! Ik bekijk het kledingstuk op en neer en grijns naar mezelf. Wat ga ik deze man jaloers maken vandaag.

---

Ik bel aan bij Raoul zijn huis. Hopend dat hij ook degene is die open doet én dat ik de laatste ben die arriveert. Ik zie de deur opengaan en gelukkig staat daar een man met een donkere baard. Met één blik van mijn outfit valt zijn mond open. "Valt er wat te zien papa?" "Eh, nou je draagt gewoon nooit dit soort dingen. Weet je het zeker? Je gaat wel op camera hè. En Matthy, hij gaat echt flippen. In een goede en een slechte weg." En bezorgde Roelie is weer terug. "Geen zorgen Roel, ik heb overal al rekening mee gehouden. En ik weet 100% zeker dat ik dit wil."

We liepen samen de woonkamer in, waar we Koen en Robbie aantroffen. Ze zitten beide op de bank. Rob kijkt omhoog en ook zijn mond valt gelijk open. Ik zie dat hij Koen aanstoot met zijn ellenboog. Koen kijkt verward omhoog, maar uiteraard blijft zijn mond ook niet gesloten. Ik grijns naar de jongens. "Productie sletje, zeg dat wel." Zei Koen deels genietend van het uitzicht. "Waar is Matt?" Vroeg ik toen. Het leek bijna alsof ik hem opriep. Ik voelde zijn ogen in mijn rug branden.

Grijnzend en verleidend draaide ik me om. Matthy slikt langzaam en kijkt me moeilijk aan. Hij moet al zijn gedachtes voor zich houden, want met zijn vrienden om hem heen kan hij natuurlijk niks doen. Ineens veranderde zijn blik. Het leek hem niks meer te schelen. Hij liep langs mij, richting de jongens. Vervolgens nam hij plaatst op de bank naast Rob en Koen. "Ik heb me vast omgekleed jongens, maar zo te zien ben ik niet de enige." Zijn laatste woorden doelde hij uiteraard op mij.

---

De jongens zijn allemaal weg om zich om te kleden voor de pub quiz straks. Matthy staat op van de bank en loopt naar me toe. Ik ben het aanrecht schoon aan het maken. Hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik draai me om en ontmoet zijn ogen. "Wat doe je me aan vandaag Fenna?" Vroeg hij, met het doel om zielig te lijken. Toch was zijn stem laag. Ik probeer mijn onschuldige rol aan te houden. "Wat bedoelt u, meester Matthy?" Zijn mondhoek gaat langzaam een beetje omhoog. "Je hebt al ontdekt als wat ik verkleed ben, slim hoor." "Het was eerlijk gezegd niet heel moeilijk met alle hints die je hebt gegeven." Matt gniffelde een beetje, voordat hij me weer intiem aankeek. "Maar als wat ben jij nou verkleed? Want Hoer Fenna begint niet met dezelfde letter." Zei hij met enigszins iets van afgunst. Ik grinnikte een beetje. "Al aan Flirtende Fenna gedacht?"

Vlak voordat Matthy iets kon antwoorden kwam Raoul binnenlopen. Perfect. Hij keek ons moeilijk aan. "Heb alsjeblieft geen seks in mijn keuken, dat kan ik jullie echt nooit vergeven." We moesten allemaal wel een beetje lachen. Ik nam deze kans om weg te lopen van Matthy. "Kan ik gebruikmaken van je badkamer? Ik wil nog even wat doen aan mijn make-up." Vraag ik aan Raoul. "Als Koen of Robbie daar niet bezig is, vind ik het prima." "Dank je!" Riep ik voordat ik richting de badkamer liep. Ik wilde net op de deur kloppen, toen Koen naar buiten kwam lopen. "Zo, net een echte chef-kok." Zeg ik lachend. Koen moet ook lachen en loopt langs mij richting de woonkamer.

Raoul heeft een lange spiegel in de badkamer hangen, waar je je hele lichaam mooi kan zien. Ik grijns naar mezelf. Ik zie er prachtig uit in deze outfit. Een iets te kort zwart jurkje van linnen, met lage hakken en zilveren oorbellen. Mijn haar is gekruld en aan de riem om mijn jurk hangt een setje handboeien. Ik doe nog even wat simpele make-up op. Niet te veel, want daar houd ik gewoon niet van. Na mijn zelfverzekerde spiegel actie loop ik terug richting de woonkamer. Alle jongens zitten daar netjes in een rijtje op de bank. Behalve Raoul, die is bezig met de camera's. Milo is inmiddels ook gearriveerd. Hij zit in zijn matrozenpakje naast de als ridder verklede Robbie.

De jongens kijken allemaal tegelijk omhoog, richting mij. Ik glimlach zelfverzekerd en ga naast Matthy zitten, waar nog een plekje vrij was. Ik zit nu op de hoek van de bank. In deze video moet ik er nog even voor gaan zorgen dat niet alles zichtbaar is. Dat wordt opletten met hoe ik zit dus. Ik ben van plan vanavond dronken te worden. Als Matt en ik beide tappie zijn wordt de avond namelijk nog leuker.

—-

We zitten midden in de video. Raoul is vanavond de quizmaster, maar ondanks dat heeft hij alsnog veel gedronken. Iedereen is nu dan ook wel aardig aangeschoten. Robbie staat met zijn aantal punten achter, maar ik denk dat hij dat eigenlijk gewoon bewust heeft gedaan om veel te kunnen zuipen. Matthy is al de hele avond terughoudend naar mij. Dat doet hij uiteraard voor zijn eigen bestwil. Maar echt niet dat ik al klaar ben met hem plagen.

We hebben allemaal even een kleine pauze van de video om wat met elkaar te kunnen kletsen. Ik zie Matthy vanuit mijn ooghoek naar me staren. Met een grijns op zijn gezicht bewonderd hij mijn lichaam. Ik draai me opeens naar hem toe. Het boeit hem niet eens dat ik hem betrapt heb. Onze eerste vrijpartij ontstond daar dan ook uit, maar dat ter zeiden. Ik lik mijn lippen en kijk hem onschuldig aan. "Valt er wat te zien lieverd?" Fluister ik verleidelijk in zijn oor. Matthy zucht alleen, om zijn adem onder controle te houden.

Ik ben in gesprek met Robbie. Hij vertelt hoe hij vorige week een kind van een ijsberg heeft gered, maar goed. Ik laat die jongen maar even. Al is hij helemaal van het padje af, hij blijft een lieverd. Ik zie dat Matthy doet alsof hij ook meeluistert naar ons 'gesprek', maar dat hij eigenlijk stiekem naar mij kijkt. Zonder terug te kijken leg ik mijn hand op zijn linkerbeen, net iets hoger dan normaal. Ik voel dat hij zich aanspant van de schrik. Hij laat het maar over zich heen komen, maar diep van binnen wilt hij me nu naakt in zijn bed hebben. Ik zie het alleen al aan zijn ogen.

Maar hij moet nog heel even wachten, heel even...

Nou dat was weer een heerlijk hoofdstukkie :)

Jullie kunnen vast wel raden waar het volgende hoofdstuk over zal gaan...

Ik heb de helft hiervan geschreven in mijn toetsweek en de andere helft in mijn vakantie huisje😃👍🏼

I kinda like this chapter tho.

Ja toen was het ineens Engels.

Nou goed, ik ga weer verder met het volgende hoofdstuk.

Joe!

Productie sletje | bankzitters (Matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu