Bölüm II.

455 56 16
                                    


 Omega hızlıca geri çekildi "Peki..". Alfa kapıdan çıkmak üzereydi ki omega gür ama duygusuz bir ses tonuyla söyledi "Efend- Bakugou-kun.. Sosyal mesafe lütfen.." Bu cümle sarışın alfayı güldürmüştü nedensizce. Alfa ilk defa evden mutlu çıkmıştı.

Yolda yürürken yeşil saçlı omega'nın sesiyle dikkati dağıldı "Günaydın Kacchan !" Alfa anın şokuyla cevap verdi "Hm hm Sana da" Bu cevaba omega şaşırmış ve gereksizce duygulanmıştı. "K-Kacchan sen az önce sana da m dedin ?!" Alfa sinirle yeşil saçlı omegaya baktı ve haykırdı. "HAYIR DEMEDİM!" Fakat çocuk bunu duyamayacak kadar duygulanmıştı. "Kacchan bana günaydın dedi.." diye geçirdi içinden.

Koşarak alfaya yetişti ve normalden çok daha parlak gözleri eşliğinde heyecanla sormaya başladı. "Kacchan bu gün mutlu gözüküyorsun önemli bir şey mi oldu ?" "Okuduğun romantik manganın yeni sayısı mı çıkmış ?" Alfa utanmış ve hızlıca omegaya dönmüştü "ROMANTİK MANGA FALAN OKUMUYORUM Kİ BEN !!" O sırada aklına mantıklı bir şey gelmiş olan omega sevinçle haykırdı. "Buldum ! Kacchan kendine bir omega bulmuş olmalı !"

Alfa iyice sinirlenmiş ve elini Yeşil saçlı omegaya doğrultarak özgünlüğü ile onu yaralamayacak ama kendisinden uzaklaştıracak bir patlama yaratmıştı. Alfa'dan bir-iki metre uzağa sürüklenen omega korkarak bağırdı "Kacchan özgünlüğünü bu tür yerlerde kullanmamalısın." Alfa ondan uzaklaşırken bağırmıştı "Sakın bana emir vermeye kalkma!"

..

Sınıfa girdiğnde Kahverengi saçlı beta alfaya yanaştı biraz korkarak. "Ş-şey Bakugou-kun.. Ben üzgünüm. Denki ye bir şey olmasından korkmuştum ve herşeyi yanlış anlamışım. Eminim kırılmışsındır özür dilerim."

Flashback

Alfa sınıf arkadaşlarından birinin kokusunu almıştı ve yanındada bir baskın alfa feramonu. Birisininki korku ve diğeri ise... Açlık. Bu büyük ihtimalle bir taciz olayıydı. Olabilecek en hızlı şekilde okulun arkasına koştu alfa.

Tam da düşündüğü gibiydi özgünlüğü elektrik olan omega büyük ihtimalle kızgınlıktaydı ve bir başkın alfa onu taciz ediyordu. Olabilecek en sert patlamayla alfayı öbür kenara uçurdu ve omeganın . Yere düşen çantasını aldı içinden iki tane bastırıcı çıkardı ve hızlıca omeganın ağzına tıktı.

Patlama seslerine gelen kahverengi saçlı beta olayı tamamen yanlış anlamş alfayı sarışın omegadan uzaklaştırarak haykırmıştı "İnan bana Bakugou seni anlamayı denedim hemde çok fazla kez ama şunu anladım ki SEN ZORBA BİR PİSLİKTEN FAZLASI DEĞİLSİN! OLAMAZSIN!" Sarışın alfa yerden yavaşça çantasını aldı kafası öne eğikti, gözleri görünmüyordu ve yavaşça yürüyerek oradan uzlaklaştı."

Flashback End

Alfa kafasını yukarı kaldırıp betanın kızarmış suratına baktı yarım bir şekilde gülümsedi. "Sanki sen beni üzebilirmişsin gibi. Hah!" bir anda yüzündeki gülümseme silindi ve yerini duygusuz bir bakış aldı "Her kahramanın yapacağını yaptım ne fazlasını ne azını." Beta gülümseyerek söyledi ve oradan ayrıldı "Bundan eminim.."

...

---------------------------------------------

Merak yok yazım bitmedi bölümü yükleyip yazmaya devam edeceğim bu akşam bir 3 bölüm yazarım diyorum.

Bakugou X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin